Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)

Data: 2020-08-28 05:58:26
Autor: Zenek Kapelinder
Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)
piątek, 28 sierpnia 2020 o 14:55:03 UTC+2 robot napisał(a):
> piątek, 28 sierpnia 2020 o 12:09:22 UTC+2 K napisał(a): >> Znalazlem cos takiego: https://www.citroen.fr/ami >> >> Zakladajac, ze chcialbym sie dostac z Warszawy do sanatorium nad morze: >> - Ile musialbym opierdolic dziennie obiadow po drodze tak aby nie zasnac >> za kolkiem? >> - Na ile dni najlpiej rozlozyc podroz aby zwiedzic jak najwiecej >> ciekawych miejsc po drodze? >> - Czy jest jakies tajne forum z lista miejsc gdzie mozna sie podladowac >> za darmo, chodzi mi o caritasy, PGRy, prywatne stacje benzynowe, kempingi? >> - Jaki rodzaj przedluzacza wziac ze soba, czy taki pomaranczowy z >> Castoramy za 67pln bedzie ok? >> - Czy warto zabierac walizke z ciuchami czy lepiej wypozyczyc ciuchy na >> miejscu? >> - O ile zwiekszy sie zasieg jak wylacze radio i swiatla i czy da sie >> wtedy wyprzedzic zestaw w mniej niz 7km? >> - Jaka jest optymalna temperatura do podrozowania? > A ja takie coś znalazłem > https://steelguru.com/uploads/news/belaz-75710_95768.jpg > Jak będziesz potrzebował przewieźć szafę to sobie takie auto kup. >
Ale to hybryda jest.
Niewazne co to jest. Ważne że jeździ i ma przestrzeń ładunkowa.

Data: 2020-08-28 15:04:03
Autor: RadoslawF
[...]

Homologacji drogowej nie ma.
Znowu Zenek w gównie rzeźbisz.

Pozdrawiam

Data: 2020-08-29 07:04:41
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 28 sierpnia 2020 o 15:08:20 UTC+2 RadoslawF napisał(a):
Homologacji drogowej nie ma. Znowu Zenek w gównie rzeźbisz. Pozdrawiam
Patykiem poprawiam to co rękami ulepiles.

Data: 2020-08-29 16:40:00
Autor: RadoslawF
[...]

Kiedy to ty sam, własnymi rączkami lepiłeś.
I śmierdzi do dzisiaj.

Pozdrawiam

Data: 2020-08-28 15:13:25
Autor: robot
[...]

Trudno się nie zgodzić.

Data: 2020-08-28 15:44:27
Autor: Mateusz Viste
2020-08-28 o 15:13 +0200, robot napisał:
>   Trudno się nie zgodzić.

Chyba tylko, jeśli jest się buszmenem, januszem czy innym - za
przeproszeniem - imigrantem. Prawdziwy, metroseksualny mężczyzna nie
wsiądzie do czegoś, co ma rurę wydechową. A po szafę pojedzie sobie
na dwóch hulajnogach, na spokojnie. Chill i relaks.

Mateusz

Pomoc w wyborze auta elektrycznego ;)