Pomoc w wyborze dwufunkcyjnego kotła

Data: 2010-02-24 13:43:19
Autor: shat
Pomoc w wyborze dwufunkcyjnego kotła

"Waldemar Maria primo voto Pawlak" <w_m_p@wp.pl> wrote in message news:5a91adbfc0a7ef0adf028ee515fc187c@www.curva.com...
Witam, prosiłbym o radę w wyborze kotła gazowego dwufunkcyjnego.
Uzywac go będzie jedna/max. dwie osoby w kawalerce o pow. ok 30 m2,
wanna z prysznicem, umywalka i zlew w kuchni.
Ma byc z zmkniętą komorą spalania i w miarę tani ( w okolicach 2000 razem ze sterownikiem)
Czy kotły SAUNIER DUVAL mają dobrą opinię? np.:
http://archi.inosak.org/db/item918511916_1.html

Ja mam dokładnie ten sam kocioł. Na razie odpukać działa poprawnie. Nie narzekam,

--
Radek

Pomoc w wyborze dwufunkcyjnego kotła