Pomoc w wyborze silnika 2.5 tdi a 2.4

Data: 2012-01-13 11:36:46
Autor: Kamil 'Model'
Pomoc w wyborze silnika 2.5 tdi a 2.4
W dniu 2012-01-13 11:13, Robek pisze:
Przymierzam się do kupna audi a6 rocznik ok 2002.
I teraz zastanawiam się nad tymi silnikami czy diesel 2.5 tdi, czy benzynka
2.4
Slyszałem ze najlepsze sa 1.9 tdi, ale chyba na taka duza bude to za mały
silnik
Doradzcie:)
Dziękuje za odpowiedzi

2,5TDI to jest to sławetne V6 więc sobie odpuść. Chyba, że masz worek kasy na naprawy to spoko.

Data: 2012-01-13 11:47:05
Autor: Agent

Użytkownik "Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jep1fu$a7a$1inews.gazeta.pl...
[...]

A czy w tym roczniku to nie było czasem 2,5 TDI ale ten 5 cylindrowy? Sam nie jeździłem ale od mojego mechnika i wielu opini (również na grupie) to bardzo dobry silnik.

Data: 2012-01-13 02:53:23
Autor: TomaszZ
[...]

W A6 z 2002 byl tylko V6 2.5 TDI.
2.5 TDI R5 byl montowany w w A6 do '97.

Data: 2012-01-13 04:21:58
Autor: Czarek Daniluk
On Jan 13, 11:47 am, "Agent" <weq...@onet.eu> wrote:

A czy w tym roczniku to nie było czasem 2,5 TDI ale ten 5 cylindrowy? Sam
nie jeździłem ale od mojego mechnika i wielu opini (również na grupie) to
bardzo dobry silnik.

5 cyl to do 1997 we wcześniejszej budzie.
Mając wybór 2,4 a V6 2,5TDI chyba na tą chwilę wybrałbym 2,4 i
zgazował ;)

Pozdrawiam !

Data: 2012-01-13 12:50:15
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2012-01-13 11:47, Agent pisze:

[...]

R5 TDI było w A6 C4, a wątkotwórca zamierza kupić A6 C5. A tam były tylko 2,5TDI V6 albo 1,9TDI R4

Pomoc w wyborze silnika 2.5 tdi a 2.4