Pomoc w wyborze silnika 2.5 tdi a 2.4

Data: 2012-01-13 20:08:02
Autor: Arbiter
Pomoc w wyborze silnika 2.5 tdi a 2.4

Użytkownik "Robek" <henyk_baj@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jep04j$5j8

Przymierzam się do kupna audi a6 rocznik ok 2002.

Slyszałem ze najlepsze sa 1.9 tdi, ale chyba na taka duza bude to za mały

mam silnik 1,9 TDI w podobnym samochodzie (superb) i silnik zdecydowanie daje radę.

Data: 2012-01-13 20:38:00
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał w wiadomości news:jepvei$7l9$1inews.gazeta.pl...

[...]

dokładnie tak. Mialem Superba 1m9tdi 130KM i był naprawde żwawy, teraz mam A4 110KM i jest wystarczający.
Gdyby trafić A6 C5 1,9TDI 130KM to na dynamike nie ma co narzekać, a spalanie całkiem fajne.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2012-01-13 20:24:36
Autor: to
Pomoc w wyborze silnika 2.5 tdi a 2.4
begin Kuba \(aka cita\)
dokładnie tak. Mialem Superba 1m9tdi 130KM i był naprawde żwawy, teraz
mam A4 110KM i jest wystarczający.
Gdyby trafić A6 C5 1,9TDI 130KM to na dynamike nie ma co narzekać, a
spalanie całkiem fajne.

A ja mam 1.9 TDI 110 KM w Octavii i jest to muł niesamowity, chociaż auto sporo lżejsze od Superba i A4 (nie mówiąc o A6). Jeżdżenie tym na co dzień to dramat, chyba, że ma się naturę kapelusza.

Data: 2012-01-13 20:46:23
Autor: Arbiter

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości

dokładnie tak. Mialem Superba 1m9tdi 130KM i był naprawde żwawy, teraz mam A4 110KM i jest wystarczający.

mam właśnie ten silnik tylko jakiś chipek i 161KM. Na jedynce to w ogóle nie ma co przyspieszać bo na każdej nawierzchni z gazu wchodzi na obroty, a na mokrym asfalcie na dwójce trzeba uważać z gazem bo jak wchodzi na 2 tys to też już kołami mieli. Czasami i na suchym na dwójce się slizga z samego gazu. Jestem od niedawna posiadaczem tego auta i bardzo zdziwiony jestem taką dużą mocą i problemami z trakcją w samochozdie 1500kg

Gdyby trafić A6 C5 1,9TDI 130KM to na dynamike nie ma co narzekać, a spalanie całkiem fajne.

zgadza się. Nawet bez tuningu podobno przyzwoicie jezdzi. Jeśli chodzi o spalanie to dziś mam na liczniku dziennym 1080km a komputer pokazuje ze przejadę jeszcze 120km. Zbiornik 60l, wlane chyba z 67.

Data: 2012-01-13 20:25:27
Autor: to
Pomoc w wyborze silnika 2.5 tdi a 2.4
begin Arbiter
mam wÂłaÂśnie ten silnik tylko jakiÂś chipek i 161KM. Na jedynce to w ogĂłle
nie ma co przyspieszaĂŚ bo na kaÂżdej nawierzchni z gazu wchodzi na
obroty, a na mokrym asfalcie na dwĂłjce trzeba uwaÂżaĂŚ z gazem bo jak
wchodzi na 2 tys to teÂż juÂż koÂłami mieli. Czasami i na suchym na dwĂłjce
siĂŞ slizga z samego gazu. Jestem od niedawna posiadaczem tego auta i
bardzo zdziwiony jestem tak¹ du¿¹ moc¹ i problemami z trakcj¹ w
samochozdie 1500kg

Chwalisz się kiepskimi oponami czy kiepskim zawieszeniem?

Pomoc w wyborze silnika 2.5 tdi a 2.4