Pomoc w wyborze smartfona

Data: 2009-07-26 23:00:48
Autor: XYZ
Pomoc w wyborze smartfona
Hej,

Zwracam się z prośbą o pomoc w wyborze telefonu/smartfona.

Po pierwsze cena - niechciałbym, żeby przekroczyła 1500 zł za nowy egzemplarz na gwarancji. Chciałbym też, żeby miał pełną klawiaturę i aparat fotograficzny. Ponadto dobry terminarz.

Podoba mi się E75, ale ma Symbiana. Boję się o oprogramowanie - używałem przez pewien czas N95 i bardzo zraził mnie sposób obchodzenia się z oprogramowaniem - cały soft musi być podpisany, a użytkownik nie może nic zmienić. Czasem wolę trochę głębiej zaingerować w system. Być może było to mylne wrażenie, ale chyba lepszy byłby dla mnie WM.
Zastanawiałem się również nad BlackBery, ale patrząc na Allegro właściwie nie widziałem egzemplarzy nowych będących na gwarancji producenta/dystrubotora (jedynie Orange w Polsce?) Było jedynie kilka - w astronomicznej cenie.

Co moglibyście polecić?

Data: 2009-07-27 01:06:33
Autor: Titus Atomicus
Pomoc w wyborze smartfona
In article <h4ig65$l1$1@news.onet.pl>, XYZ <junk@mail.bin> wrote:

Co mogliby¶cie poleciæ?

A ten, jak mu tam... iPhone?

TA

Data: 2009-07-27 06:56:12
Autor: Jan Strybyszewski
Pomoc w wyborze smartfona
XYZ pisze:
[...]

iphona oczywiscie .

No ale jak juz nie to Android Era G1,  wszystkei sa bez simlocka wiec gwarancja nie jest problemem, cena do 1000zÅ‚ wiec miesdci sie w widelkach. Po zÅ‚amaniu systemu masz dostep "do zaingerowania w system".
Do tego naprawde sporo softu i przyszlosciowy system a nie jakis schylkowy WM

Data: 2009-07-27 12:30:37
Autor: Wycior
Pomoc w wyborze smartfona
Z E75 jak z innymi telefonami nie ma problemu z aplikacjami. S± serwisy wystawiajace w ci±gu kilku dni certyfikat do podpisywania aplikacji, a z u¿yciem owego mo¿na podpisaæ aplikacjê ³ami±c± na sta³e zabezpieczenia certyfikatami i mieæ problem z g³owy. Co wa¿ne, ³amanie stystemu nie ma wp³ywu na pamiêæ ROM aparatu, co te¿ po przywruceniu ust. fabrycznych skutkuje zatarciem wszelkich zmian w pamiêci. Gwarancja tym sposobem nie jest naruszana.

--
Pzdr,. Wycior

Data: 2009-07-27 15:44:53
Autor: Wooyek
Pomoc w wyborze smartfona
[...]

E tam, s± na forach opisane sposoby nie wymagaj±ce ¿adnego podpisywania certyfikatu, do zrobienia w 5 minut. Dziêki nim ju¿ wiêcej nie zostaniemy zapytani o jakikolwiek certyfikat.

Data: 2009-07-27 19:35:58
Autor: Wycior
Pomoc w wyborze smartfona
E tam, s± na forach opisane sposoby nie wymagaj±ce ¿adnego podpisywania certyfikatu

To proszê znajd¼ mi sposób na z³amanie symbiana w E75 bez podpisywania jakiejkolwiek aplikacji :).

--
Pozdrawiam, Wycior

Data: 2009-07-27 22:43:01
Autor: Wooyek
Pomoc w wyborze smartfona
> E tam, s± na forach opisane sposoby nie wymagaj±ce ¿adnego
> podpisywania certyfikatu

To proszê znajd¼ mi sposób na z³amanie symbiana w E75 bez podpisywania
jakiejkolwiek aplikacji :).

My¶la³em, ¿e w E75 jest podobnie jak w starszych (E51 itp.)?

Data: 2009-07-30 23:01:11
Autor: Wycior
Pomoc w wyborze smartfona

My¶la³em, ¿e w E75 jest podobnie jak w starszych (E51 itp.)?

Niestety. Do nowego softu nie pojawi³ siê jeszcze installserver.exe. Jest za to patch uruchamiany RomPatcher'em. Do jego instalacji u¿ywa siê HelloX, które trzeba podpisaæ certyfikatem - inaczej nie zainstalujesz.

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-07-27 12:11:19
Autor: Krzysiek
Pomoc w wyborze smartfona

Użytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisał w wiadomości news:h4ig65$l1$1news.onet.pl...
[...]

HTC TyTN II. Mam to cudeńko i sprawuje się wybornie. Co prawda teraz dostaniesz juz nowsze modele, jednakże nie wiem czy w cenie o której pisałeś. Ja za swój dałem 1500 półtora roku temu (w komlecie z orange był dodatkowo uchwyt na szybę, ładowarka samochodowa, słuchawki, licencjonowana Auto Mapa)

Data: 2009-07-27 14:58:55
Autor: B³a¿ej
Pomoc w wyborze smartfona
Dnia Sun, 26 Jul 2009 23:00:48 +0200, XYZ napisa³(a):

Podoba mi siê E75, ale ma Symbiana. Bojê siê o oprogramowanie - u¿ywa³em przez pewien czas N95 i bardzo zrazi³ mnie sposób obchodzenia siê z oprogramowaniem - ca³y soft musi byæ podpisany, a u¿ytkownik nie mo¿e nic zmieniæ.

Programy oryginalne nie wymagaj± podpisywania ;-)
--
Pozdrawiam.
B³a¿ej

Data: 2009-07-27 22:05:31
Autor: XYZ
Pomoc w wyborze smartfona
Dzięki za wasze odpowiedzi.

iPhone odpada.

Bardzo spodobał mi się TyTN II, tylko jest dość krowiasty bo aż o 5 mm grubszy od E75.
A co powiecie na HTC S740? I czy w ogóle da się w urządzeniu z WM zmienić język?

Nadal nie mogę się zdecydować pomiędzy WM a Symbianem.

Data: 2009-07-28 07:02:19
Autor: Jan Strybyszewski
Pomoc w wyborze smartfona
XYZ pisze:
[...]

G1 sie nie podoba.... wbrew placzom Wmiarzy jest mnostwo aplikacji?

Pomoc w wyborze smartfona