Pomoc w wyborze smartfona

Data: 2009-07-27 06:56:12
Autor: Jan Strybyszewski
Pomoc w wyborze smartfona
XYZ pisze:
Hej,

Zwracam się z prośbą o pomoc w wyborze telefonu/smartfona.

Po pierwsze cena - niechciałbym, żeby przekroczyła 1500 zł za nowy egzemplarz na gwarancji. Chciałbym też, żeby miał pełną klawiaturę i aparat fotograficzny. Ponadto dobry terminarz.

Podoba mi się E75, ale ma Symbiana. Boję się o oprogramowanie - używałem przez pewien czas N95 i bardzo zraził mnie sposób obchodzenia się z oprogramowaniem - cały soft musi być podpisany, a użytkownik nie może nic zmienić. Czasem wolę trochę głębiej zaingerować w system. Być może było to mylne wrażenie, ale chyba lepszy byłby dla mnie WM.
Zastanawiałem się również nad BlackBery, ale patrząc na Allegro właściwie nie widziałem egzemplarzy nowych będących na gwarancji producenta/dystrubotora (jedynie Orange w Polsce?) Było jedynie kilka - w astronomicznej cenie.

Co moglibyście polecić?

iphona oczywiscie .

No ale jak juz nie to Android Era G1,  wszystkei sa bez simlocka wiec gwarancja nie jest problemem, cena do 1000zĹ‚ wiec miesdci sie w widelkach. Po zĹ‚amaniu systemu masz dostep "do zaingerowania w system".
Do tego naprawde sporo softu i przyszlosciowy system a nie jakis schylkowy WM

Data: 2009-07-27 12:30:37
Autor: Wycior
Pomoc w wyborze smartfona
Z E75 jak z innymi telefonami nie ma problemu z aplikacjami. S± serwisy wystawiajace w ci±gu kilku dni certyfikat do podpisywania aplikacji, a z użyciem owego można podpisać aplikację łami±c± na stałe zabezpieczenia certyfikatami i mieć problem z głowy. Co ważne, łamanie stystemu nie ma wpływu na pamięć ROM aparatu, co też po przywruceniu ust. fabrycznych skutkuje zatarciem wszelkich zmian w pamięci. Gwarancja tym sposobem nie jest naruszana.

--
Pzdr,. Wycior

Data: 2009-07-27 15:44:53
Autor: Wooyek
Pomoc w wyborze smartfona
[...]

E tam, s± na forach opisane sposoby nie wymagaj±ce żadnego podpisywania certyfikatu, do zrobienia w 5 minut. Dzięki nim już więcej nie zostaniemy zapytani o jakikolwiek certyfikat.

Data: 2009-07-27 19:35:58
Autor: Wycior
Pomoc w wyborze smartfona
E tam, s± na forach opisane sposoby nie wymagaj±ce żadnego podpisywania certyfikatu

To proszę znajdĽ mi sposób na złamanie symbiana w E75 bez podpisywania jakiejkolwiek aplikacji :).

--
Pozdrawiam, Wycior

Data: 2009-07-27 22:43:01
Autor: Wooyek
Pomoc w wyborze smartfona
> E tam, s± na forach opisane sposoby nie wymagaj±ce żadnego
> podpisywania certyfikatu

To proszę znajdĽ mi sposób na złamanie symbiana w E75 bez podpisywania
jakiejkolwiek aplikacji :).

My¶lałem, że w E75 jest podobnie jak w starszych (E51 itp.)?

Data: 2009-07-30 23:01:11
Autor: Wycior
Pomoc w wyborze smartfona

My¶lałem, że w E75 jest podobnie jak w starszych (E51 itp.)?

Niestety. Do nowego softu nie pojawił się jeszcze installserver.exe. Jest za to patch uruchamiany RomPatcher'em. Do jego instalacji używa się HelloX, które trzeba podpisać certyfikatem - inaczej nie zainstalujesz.

--
Pzdr., Wycior

Pomoc w wyborze smartfona