Pomoc w wyborze smartfona

Data: 2009-07-27 12:11:19
Autor: Krzysiek
Pomoc w wyborze smartfona

Użytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisał w wiadomości news:h4ig65$l1$1news.onet.pl...
Hej,

Zwracam się z prośbą o pomoc w wyborze telefonu/smartfona.

Po pierwsze cena - niechciałbym, żeby przekroczyła 1500 zł za nowy egzemplarz na gwarancji. Chciałbym też, żeby miał pełną klawiaturę i aparat fotograficzny. Ponadto dobry terminarz.

Podoba mi się E75, ale ma Symbiana. Boję się o oprogramowanie - używałem przez pewien czas N95 i bardzo zraził mnie sposób obchodzenia się z oprogramowaniem - cały soft musi być podpisany, a użytkownik nie może nic zmienić. Czasem wolę trochę głębiej zaingerować w system. Być może było to mylne wrażenie, ale chyba lepszy byłby dla mnie WM.
Zastanawiałem się również nad BlackBery, ale patrząc na Allegro właściwie nie widziałem egzemplarzy nowych będących na gwarancji producenta/dystrubotora (jedynie Orange w Polsce?) Było jedynie kilka - w astronomicznej cenie.

Co moglibyście polecić?

HTC TyTN II. Mam to cudeńko i sprawuje się wybornie. Co prawda teraz dostaniesz juz nowsze modele, jednakże nie wiem czy w cenie o której pisałeś. Ja za swój dałem 1500 półtora roku temu (w komlecie z orange był dodatkowo uchwyt na szybę, ładowarka samochodowa, słuchawki, licencjonowana Auto Mapa)

Pomoc w wyborze smartfona