Pomoc w wyborze smartfona

Data: 2009-07-27 22:05:31
Autor: XYZ
Pomoc w wyborze smartfona
Dzięki za wasze odpowiedzi.

iPhone odpada.

Bardzo spodobał mi się TyTN II, tylko jest dość krowiasty bo aż o 5 mm grubszy od E75.
A co powiecie na HTC S740? I czy w ogóle da się w urządzeniu z WM zmienić język?

Nadal nie mogę się zdecydować pomiędzy WM a Symbianem.

Data: 2009-07-28 07:02:19
Autor: Jan Strybyszewski
Pomoc w wyborze smartfona
XYZ pisze:
[...]

G1 sie nie podoba.... wbrew placzom Wmiarzy jest mnostwo aplikacji?

Pomoc w wyborze smartfona