Pomoc w wyborze telefonu

Data: 2009-06-13 20:52:45
Autor: Marcin
Pomoc w wyborze telefonu

Witam,

Poszukuje telefonu z mozliwoscia zablokowania polaczen przychodzacych oraz odbierania wiadomosci od konkretnego numeru telefonu. System powinien byc dla mnie zupelnie przezroczysty - to znaczy zebym nie wiedzial nawet o probie nawiazania polaczenia/wyslania wiadomosci od tego numeru. Preferuje SE, ale moga byc tez inne marki. Jaki konkretny model mozecie mi polecic?

Data: 2009-06-14 09:49:58
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Pomoc w wyborze telefonu
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 13 czerwiec (sobota),
znalazłem donos TW *Marcin*,
o treści cytowanej poniżej:

[...]

Zainteresuj się telefonami z Symbianem na pokładzie. Potem doinstaluj
aplikację blokującą i po sprawie.
--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

Data: 2009-06-14 12:06:50
Autor: Marcin
Pomoc w wyborze telefonu

Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <ROT13_jvfxbyre@vagrevn.cy> napisał w wiadomości news:imeslh2s3su4.wo4utfi2gnup.dlg40tude.net...

Zainteresuj się telefonami z Symbianem na pokładzie. Potem doinstaluj
aplikację blokującą i po sprawie.

OK a konkretnie?

Data: 2009-06-14 19:26:19
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Pomoc w wyborze telefonu
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 14 czerwiec (niedziela),
znalazłem donos TW *Marcin*,
o treści cytowanej poniżej:

OK a konkretnie?

Nokia E51? Mówiąc o starszych telefonach, miałem taki i działało toto
świetnie.

Data: 2009-06-14 19:31:27
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Pomoc w wyborze telefonu
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 14 czerwiec (niedziela),
znalazłem donos TW *...:::WISKOLER:::...*,
o treści cytowanej poniżej:

Nokia E51? Mówiąc o starszych telefonach, miałem taki i działało toto
świetnie.

E61 miało być.

Data: 2009-06-14 20:33:58
Autor: Marcin
Pomoc w wyborze telefonu

Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <ROT13_jvfxbyre@vagrevn.cy> napisał w wiadomości news:14fp21pm1ff73.1cj3ttzq2k140.dlg40tude.net...
[...]

A cos nowszego polecisz? Tak zeby na przyszlosc byl (moze byc z GPS).

Data: 2009-06-15 17:30:09
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Pomoc w wyborze telefonu
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 14 czerwiec (niedziela),
znalazłem donos TW *Marcin*,
o treści cytowanej poniżej:

A cos nowszego polecisz? Tak zeby na przyszlosc byl (moze byc z GPS).

http://www.symbianos.pl/
Wybierz sobie...