Pomoc w wyborze zasilacza - zestaw pod i7.

Data: 2010-09-24 20:53:43
Autor: aL
Pomoc w wyborze zasilacza - zestaw pod i7.
Witam,
przymierzam się do wymiany sprzętu na zestaw
oparty na i7, w którego skład ma wchodzić:

Core i7 930 2.80GHz 8MB BOX
ASUS Sabertooth X58 LGA 1366
3 moduły DDR3 RAM x 2 GB
1 dysk WD Caviar Black 1TB WD1002FAEX 64MB cache SATA III
2 Dyski WD 500 GB
GeForce 8800 GT
DVD-RW
Obudowa z 3 wentylatorami w standardzie, prawdopodobnie Coolmaster
HAF 922 lub 932.

No i teraz zasadnicze pytanie i prośba o pomoc - jakiej mocy zasilacz dobrać
do tego zestawu? Jakie firmy i modele brać pod uwagę, na co powinienem
zwrócić uwagę, czego powinienem unikać?
Na zasilacz mogę wydać maksymalnie 550-600 złotych.
Nie mam zamiaru bawić się w podkręcanie, zależy mi wyłącznie
na stabilnej pracy przez kolejne 3-4 lata. Obecnie mam Tagana 430 W
z odpinanym okablowaniem, ale zapewne jest już za słaby do pracy z
podanym powyżej zestawem.
pozdrawiam i z góry dzięki za wszelkie sugestie i zainteresowanie tematem.
aL

Data: 2010-09-25 13:52:50
Autor: Doxent
Pomoc w wyborze zasilacza - zestaw pod i7.
na stabilnej pracy przez kolejne 3-4 lata. Obecnie mam Tagana 430 W
z odpinanym okablowaniem, ale zapewne jest już za słaby do pracy z
podanym powyżej zestawem.

że tak powiem, z palcem w tyłku da radę. Bez sensu wywalać kasę skoro ten działa. O ile do tej pory sprawował się prawidłowo to zestaw nie powinien ciągnąć więcej jak 350W w stresie. A ta grafika to chyba ze starego wzięta ?

Data: 2010-09-26 15:06:01
Autor: aL
Doxent pisze:

> że tak powiem, z palcem w tyłku da radę. Bez sensu wywalać kasę skoro
> ten działa. O ile do tej pory sprawował się prawidłowo to zestaw nie
> powinien ciągnąć więcej jak 350W w stresie.

Ok, dziękuję za odpowiedź.

A ta grafika to chyba ze
> starego wzięta ?

Grafikę przedkładam z obecnego komputera, bo kompletnie
straciłem rozeznanie w oznaczeniach nowych kart NV i ATI, a sama
karta ma dość dobre chłodzenie i chyba wystarczy na kolejne 2-3 lata.
pozdrawiam
aL

Data: 2010-09-25 14:59:45
Autor: Wiktor S.
Pomoc w wyborze zasilacza - zestaw pod i7.
Na zasilacz mogę wydać maksymalnie 550-600 złotych.

Bez przesady. Wydaj 200.

--
Azarien

Pomoc w wyborze zasilacza - zestaw pod i7.