Pomoc w wyborze zasilacza - zestaw pod i7.

Data: 2010-09-25 13:52:50
Autor: Doxent
Pomoc w wyborze zasilacza - zestaw pod i7.
na stabilnej pracy przez kolejne 3-4 lata. Obecnie mam Tagana 430 W
z odpinanym okablowaniem, ale zapewne jest już za słaby do pracy z
podanym powyżej zestawem.

że tak powiem, z palcem w tyłku da radę. Bez sensu wywalać kasę skoro ten działa. O ile do tej pory sprawował się prawidłowo to zestaw nie powinien ciągnąć więcej jak 350W w stresie. A ta grafika to chyba ze starego wzięta ?

Data: 2010-09-26 15:06:01
Autor: aL
Doxent pisze:

> że tak powiem, z palcem w tyłku da radę. Bez sensu wywalać kasę skoro
> ten działa. O ile do tej pory sprawował się prawidłowo to zestaw nie
> powinien ciągnąć więcej jak 350W w stresie.

Ok, dziękuję za odpowiedź.

A ta grafika to chyba ze
> starego wzięta ?

Grafikę przedkładam z obecnego komputera, bo kompletnie
straciłem rozeznanie w oznaczeniach nowych kart NV i ATI, a sama
karta ma dość dobre chłodzenie i chyba wystarczy na kolejne 2-3 lata.
pozdrawiam
aL

Pomoc w wyborze zasilacza - zestaw pod i7.