Pomoc w wyliczniu urlpou wpoczynkowego

Data: 2011-02-14 17:45:01
Autor: Adam
Pomoc w wyliczniu urlpou wpoczynkowego
Witam.

Proszę o pomoc w wyliczeniu ile mam dni urlopu wypoczynkowego za 2010
i 2011 r. Pracuję w zakładzie pracy od 11 października 2010. Mam
ukończone 5 letnie studia i staż pracy ogółem 4,7 lat.

Proszę o pomoc w tej sprawie. Według mnie mój urlop wypoczynkowy za
2010 r. to 7 dni, a za 2011 r. 26 dni. Jeśli jestem w błędzie, to
proszę mnie poprawić.

Dziękuję za pomoc.

Data: 2011-02-14 17:52:42
Autor: Regand
[...]

Podaj dokladne datowo kiedy ukonczyles studia i daty kiedy pracowales.

Data: 2011-02-14 18:49:09
Autor: elephanto
W dniu 14-02-2011 17:45, Adam pisze:

Proszę o pomoc w tej sprawie. Według mnie mój urlop wypoczynkowy za
2010 r. to 7 dni, a za 2011 r. 26 dni. Jeśli jestem w błędzie, to
proszę mnie poprawić.

Jak w poscie obok - podaj daty.

Przy czym zastanawia mnie te 7 dni... Jezeli 2010 nigdzie przed 11 pazdziernika nie pracowales i przyjmiemy, ze rzeczywiscie masz staz ponad 10-letni, to za 2010 nalezy sie urlop proporcjonalny, ale za 2 miesiace, tj. 2/12 x 26 = 5 dni.

--
Adam

Pomoc w wyliczniu urlpou wpoczynkowego