Pomocna dłoń

Data: 2010-07-17 07:36:16
Autor: Ryback
Pomocna dłoń
Tytuł tematu identyczny jak na forum ¶cigacz.pl. Chodzi o to że mam na
oku fajnego bika z Lublina a sam jestem z  Koszalina (600 km) Jest
kto¶ chętny kto by obczaił dla mnie upatrzonego bika? Wynagrodze...

pozdrawiam

Data: 2010-07-17 16:57:45
Autor: Grzybol
Pomocna dłoń
Użytkownik "Ryback" <kubawharton@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Ja jestem. Obejrzę, kupię i wy¶lę Ci kurierem. Kasę oddasz przy okazji. Może być?

--
Grzybol

Data: 2010-07-17 08:16:18
Autor: Ryback
Pomocna dłoń
On 17 Lip, 16:57, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Ryback" <kubawhar...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:c383ddc7-d209-4eb8-bc85-f96b21e1e11fw31g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]
> pozdrawiam

Ja jestem. Obejrzę, kupię i wy¶lę Ci kurierem. Kasę oddasz przy okazji. Może

A jeste¶ z Lublina czy z Elbl±ga?

Data: 2010-07-17 17:55:54
Autor: Kuczu
Pomocna dłoń
W dniu 2010-07-17 17:16, Ryback pisze:
On 17 Lip, 16:57, "Grzybol"<grzybc...@wp.pl>  wrote:
UĹĽytkownik "Ryback"<kubawhar...@yahoo.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›cinews:c383ddc7-d209-4eb8-bc85-f96b21e1e11fw31g2000yqb.googlegroups.com...

Tytuł tematu identyczny jak na forum ścigacz.pl. Chodzi o to że mam na
oku fajnego bika z Lublina a sam jestem z  Koszalina (600 km) Jest
ktoś chętny kto by obczaił dla mnie upatrzonego bika? Wynagrodze...
pozdrawiam

Ja jestem. Obejrzę, kupię i wyślę Ci kurierem. Kasę oddasz przy okazji. Może
być?

--
Grzybol

A jesteĹ› z Lublina czy z ElblÄ…ga?