Pomocy

Data: 2011-06-09 17:54:48
Autor: pitek08
Pomocy
Dziś jechałem swoim motorem na pięknej polnej drodze. Równa, prosta droga, a tu nagle lecę po ziemi i wstaję 20 metrów od motocykla. Okazało się, że wjechałem w rów i gdy chciałem skręcić w prawo motor został w dziurze, a ja poleciałem. Przykra historia i przez to mam małego stracha jak wsiadam na motor. Co zrobić by znowu odzyskać odwagę? Z góry dziękuję za rady. --

Data: 2011-06-09 20:03:10
Autor: Piotr
Pomocy
W dniu 2011-06-09 19:54, pitek08 pisze:
Co zrobić by znowu odzyskać odwagę? Z góry dziękuję za rady.

Wypij 5 piw, odpocznij pare dni od moto i bedzie git ;)

Data: 2011-06-09 18:50:49
Autor: pitek08
Pomocy
Dobra rada, ale mam 14 lat :)

Data: 2011-06-09 20:20:05
Autor: Glub
Pomocy
pitek08 <pitek08@_NOSPAM_op.pl> wrote:
Dobra rada, ale mam 14 lat :)

To napisz do bravo
--
Glub SW-T400

Data: 2011-06-10 00:08:14
Autor: Piotr
Pomocy
W dniu 2011-06-09 20:50, pitek08 pisze:
Dobra rada, ale mam 14 lat :)

Popros kogos zeby ci kupil ;)

Data: 2011-06-09 20:07:50
Autor: Andrzej
Pomocy
Użytkownik "pitek08" <pitek08@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości news:82217c6ba5b144b9f98421f95017bb61$1grupy.scigacz.pl...
[...]

pojeździć?
acha - i nie sluchać przy tym muzyki, nie oglądać filmów i patrzeć na drogę

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-06-09 20:12:09
Autor: NESSO
Pomocy

pojeździć?
acha - i nie sluchać przy tym muzyki, nie oglądać filmów i patrzeć na drogę

nie grac na PSP zapomniałeś dodać  :)

Data: 2011-06-09 22:05:46
Autor: Szuwarek
Pomocy
On 9 Cze, 20:12, "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> wrote:
poje dzi ?
acha - i nie slucha przy tym muzyki, nie ogl da film w i patrze na drog

nie grac na PSP zapomnia e doda  :)

fakt, - zapomniałem, przepraszam, wstydzę się

Data: 2011-06-09 20:49:07
Autor: N1
Pomocy
[...]

Mistrz mówił "ćwiczyć, jeszcze raz ćwiczyć"

Pomocy