Pomocy!!!!

Data: 2014-01-15 10:52:34
Autor: Piotr Klimek
Pomocy!!!!
Dnia (Tue, 14 Jan 2014 13:30:42 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Grzegorz1066
wyklawiaturowal co nastepuje:

Dobra a więc gdzieś 2 lata temu kupiłem u kolekcjonera w Holandii Honde cb-1 400f Nc27 i dałem za nią na PLN 10tys stan idealny igła jak prosto z salonu teraz stan wizualny mechaniczny perfect zrobiłem nią około 3tys mil na liczniku teraz jest trochę więcej jak 5tys jak wspomniałem wszystko oryginalne tylko płyny były wymieniane i niestety muszę sprzedać i nie chciałbym zdzierać ale potrzebuje 7tys. Jak uważacie czy taka cena była by realna i jest dobra????

Dam dyche.

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2014-01-18 12:23:32
Autor: Marcin N
Pomocy!!!!
W dniu 2014-01-15 11:52, Piotr Klimek pisze:

Dam dyche.

Przebijam o 5 i płacę gotówką!

--
MN