Pomocy!!!!

Data: 2014-01-20 19:23:41
Autor: Grzybol
Pomocy!!!!

Użytkownik "Grzegorz1066" <international1066@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości news:093bd9ae40c014ec1498e9945953ba1e$1grupy.scigacz.pl...
Dobra a więc gdzieś 2 lata temu kupiłem u kolekcjonera w Holandii Honde cb-1 400f Nc27 i dałem za nią na PLN 10tys stan idealny igła jak prosto z salonu teraz stan wizualny mechaniczny perfect zrobiłem nią około 3tys mil na liczniku teraz jest trochę więcej jak 5tys jak wspomniałem wszystko oryginalne tylko płyny były wymieniane i niestety muszę sprzedać i nie chciałbym zdzierać ale potrzebuje 7tys. Jak uważacie czy taka cena była by realna i jest dobra????

Pomocy!!!!