Pomocy! Brak moĹĽliwosci pisania pewnych pol skich znakĂłw

Data: 2009-12-10 16:14:50
Autor: Adam Piotrowski
Pomocy! Brak moĹĽliwosci pisania pewnych pol skich znakĂłw
Witam,
system Win7, nowy sprzęt i brak możliwosci pisania dwóch polskich liter. Nie mogę wyswietlic małego Ś i Ć!!! Duże można (z Shiftem) ale małe się nie wyswietlają. Przy nacisnięciu prawego Alta i s lub c nie wyswietla się żaden znak.
Nawet pisząc tego posta muszę uważac aby nie powstały luki w słowach.
Jest to bardzo denerwujÄ…ce!!!!
podejrzewam że są włączone jakies skróty klawiszowe pod te klawisze, ale nie jestem pewny.

Klawiatura oczywiscie jest poprawna włączona, co jest źle...?

Jeżeli to jest nieodpowiednia grupa to proszę o informację gdzie mógłbym skierowca to pytanie,

Aha, nie mogÄ™ tych liter wyswietlic w ĹĽadnym programie, od pocztowego po Worda,

pzdr
adam

Data: 2009-12-10 15:42:03
Autor: Cezar
Pomocy! Brak moĹĽliwosci pisa nia pewnych polskich znakĂłw

podejrzewam że są włączone jakies skróty klawiszowe pod te klawisze, ale
nie jestem pewny.

to dobry tok rozumowania. sprawdz czy jakis programik w trayu nie ustawil sobie automatycznie skrotow. ZTCP sterowniki od ATI tak robily.

c.

Data: 2009-12-10 17:23:30
Autor: Tomasz Chmielewski
Cezar wrote:

[...]

I mimo to sa certyfikowanymi (high quality) przez Microsoft sterownikami?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-12-10 16:44:46
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Pomocy! Brak możliw osci pisania pewnyc h polskich znaków
On Thu, 10 Dec 2009 16:14:50 +0100, Adam Piotrowski
<adampiotrowski@onet.pl> wrote:

Witam,
system Win7, nowy sprzęt i brak możliwosci pisania dwóch polskich liter.

Kup inny zasilacz.

Zdrówko

Data: 2009-12-10 16:18:53
Autor: kamil

"Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote in message news:rp52i5t5gu2s52djvalkans47tg79oknsu4ax.com...
[...]

Zmien nazwe grupy. pl.comp.pecet, nie widze tam .sprzet. Moj czytnik zadnego opisu przy grupie na liscie nie pokazuje.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-12-10 18:20:06
Autor: ToMasz
kamil pisze:

[...]

to nie pomoże. natomiast zmiana karty graficznej - raczej tak.

Zmien nazwe grupy. pl.comp.pecet, nie widze tam .sprzet. Moj czytnik
zadnego opisu przy grupie na liscie nie pokazuje.
nie może zmienić nazwy ani jej tematu. że Ty nie widzisz opisu, to nie
znaczy ze on nie istnieje. Gdyby każdy na każdej grupie pisał o czym
chciał, a potem te zasady przenie¶ć w nasze życie to... bedziesz robił
kolacje w ubikacji?

ToMasz

Data: 2009-12-10 19:54:11
Autor: JoteR
"kamil" napisał:

system Win7, nowy sprzęt i brak możliwosci pisania dwóch polskich liter.

Kup inny zasilacz.

Zmien nazwe grupy. pl.comp.pecet, nie widze tam .sprzet.

pl.comp.pecet - "Pecety, czyli *sprzet* komputerowy klasy PC"
FAQ też się nie czytało? ;->

Moj czytnik zadnego opisu przy grupie na liscie nie pokazuje.

Kup inny zasilacz.

JoteR

Data: 2009-12-10 22:29:48
Autor: MadMan
Dnia Thu, 10 Dec 2009 16:18:53 -0000, kamil napisał(a):

Zmien nazwe grupy. pl.comp.pecet, nie widze tam .sprzet. Moj czytnik zadnego opisu przy grupie na liscie nie pokazuje.

Ja swego czasu zmieniałem opis grupy na obecny. Przeszło (po ciężkich
bojach i dłuuugim czekaniu), jest "Pecety, czyli sprzęt komputerowy
klasy PC". Chyba taki opis wyczerpuje temat?

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-12-10 22:31:10
Autor: Jacek S.
Pomocy! Brak możliwosci pisania pewnych polskich z naków

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomo¶ci news:hfr71e$ovo$1inews.gazeta.pl...

Zmien nazwe grupy. pl.comp.pecet, nie widze tam .sprzet. Moj czytnik zadnego
opisu przy grupie na liscie nie pokazuje.

FAQ grupy jest ogólnie dostępne i ma się dobrze...
--
Jacek S.

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4677 (20091210) __________

Data: 2009-12-10 22:55:16
Autor: MadMan
Dnia Thu, 10 Dec 2009 22:31:10 +0100, Jacek S. napisał(a):

FAQ grupy jest ogólnie dostępne i ma się dobrze...

Netykieta miałem wrażenie także, a niektórzy odpisywać i zachować 4
linijek sygnatury nie potrafi±. --

Data: 2009-12-20 21:56:08
Autor: Jacek S.
MadMan wrote:

Netykieta miałem wrażenie także, a niektórzy odpisywać i zachować 4
linijek sygnatury nie potrafi±.

Oczywi¶cie, że netykieta także. W kwesti sygnatury drobne niedopatrzenie z mojej strony przy konfiguracji NOD'a. Teraz lepiej?
--
Jacek S.

Data: 2009-12-21 00:40:15
Autor: Animka
Jacek S. pisze:
MadMan wrote:

[...]

Teraz dobrze. Przynajmniej TY to zrozumiałe¶.

--
animka

Pomocy! Brak moĹĽliwosci pisania pewnych pol skich znakĂłw