Pomocy Film skandynawski z polskim akcentem

Data: 2014-09-05 20:23:33
Autor: CK
Pomocy Film skandynawski z polskim akcentem
Witam

Szukam filmu skandynawskiego (na 80%).
Akcentem polskim w tym filmie jest polska telewizja.
W Szwecji, Danii, nie wiem gdzie, bohaterowie siedz± w pokoju
i ogl±daja telewizję, jedyne co odbieraj± to jaki¶ polski program,
chyba  teleturniej.

Pomocy

Pozdrawiam

krzysztof

Data: 2014-09-05 20:28:38
Autor: Tomek Kańka
Pomocy Film skandynawski z polskim akcentem
CK <krzysiek@caria.pl> napisał(a)
Witam

Szukam filmu skandynawskiego (na 80%).
Akcentem polskim w tym filmie jest polska telewizja.
W Szwecji, Danii, nie wiem gdzie, bohaterowie siedz± w pokoju
i ogl±daja telewizjê, jedyne co odbieraj± to jaki¶ polski program,
chyba  teleturniej.

A Somewhat Gentle Man.

--
Tomek

Pomocy Film skandynawski z polskim akcentem