Pomocy! Kant handlarza

Data: 2010-03-14 21:39:48
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Pomocy! Kant handlarza
Piotrek pisze:
Proszę o pomoc i opinie co z tym syfem zrobić (bez wstawek jaką głupotę
zrobił, to już chłopina wie…)

Zadzwonić do pajaca i zebrać dowody, że jednak ma ten wrak (nagrać rozmowy, gdzie się przedstawia, itp.) i że go kupił (płacąc gotówką), a nie wziął na przechowanie. Potem zebrać świadków zabierania przez niego wraku i iść z tym na Policję. I powiedzieć tam jak było naprawdę, przyznając się do głupoty.
Po ich interwencji rura powinna pajacowi zmięknąć, ponieważ, tak jak napisał radxcell, umowa ustna również obowiązuje.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-03-14 21:56:59
Autor: Piotrek
Pomocy! Kant handlarza
Zadzwoniæ do pajaca i zebraæ dowody, ¿e jednak ma ten wrak (nagraæ rozmowy, gdzie siê przedstawia, itp.) i ¿e go kupi³ (p³ac±c gotówk±), a nie wzi±³ na przechowanie. Potem zebraæ ¶wiadków zabierania przez niego wraku i i¶æ z tym na Policjê. I powiedzieæ tam jak by³o naprawdê, przyznaj±c siê do g³upoty.
Po ich interwencji rura powinna pajacowi zmiêkn±æ, poniewa¿, tak jak napisa³ radxcell, umowa ustna równie¿ obowi±zuje.

Tak szczerze mówi±c to teraz mi siê przypomnia³o ¿e ch³opak nagra³ ca³±
rozmowê z handlarzem jak tamten przyjecha³ po auto - calu¶k± - w³±cznie z
zawieraniem umowy. Nie wiem niestety czy jest te¿ nagranie tego jak siê
handlarz wycofa³ ale raczej nie. Jest te¿ jeden swiadek - ten u którego
wrak sta³

Data: 2010-03-14 22:03:06
Autor: P_ablo
Pomocy! Kant handlarza
U¿ytkownik "Piotrek" <bq4fe@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1jyfhmbq6klgm.lajgijiwx3bq$.dlg40tude.net...

Tak szczerze mówi±c to teraz mi siê przypomnia³o ¿e ch³opak nagra³ ca³±
rozmowê z handlarzem jak tamten przyjecha³ po auto - calu¶k± - w³±cznie z
zawieraniem umowy.

On tak zawsze? A moze cos kombinuje?

--
Picasso

Data: 2010-03-14 21:59:12
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Pomocy! Kant handlarza
P_ablo pisze:
[...]

Ech, ta podejrzliwo¶æ. ;)
Wyczyny handlarzy s± na tyle powszechne, ¿e ludzie jednak maj± obawy i rejestruj± takie rzeczy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-03-14 22:05:47
Autor: Piotrek
Pomocy! Kant handlarza
Dnia Sun, 14 Mar 2010 22:03:06 +0100, P_ablo napisa³(a):

[...]

Nie, po prostu pierwszy raz w ¿yciu sprzedawa³ auto i nie wiedzia³ co i
jak. No i teraz widaæ tego skutki niestety

Data: 2010-03-15 12:17:05
Autor: Bydlê
Pomocy! Kant handlarza
Piotrek wrote:
> Tak szczerze mówi±c to teraz mi siê przypomnia³o ¿e ch³opak nagra³ ca³±
> rozmowê z handlarzem

I ju¿ przesta³em wierzyæ w twoj± wesjê.

"cz³onek rodziny", "nie podpisa³", "ale nagra³"?

Za du¿o kombinacji, jak na ofermê.

We¼ prawnika.
Zap³aæ mu, on ci wyja¶ni co i jak.

--
Bydlê

Data: 2010-03-14 22:51:08
Autor: Krzysztof 45
Pomocy! Kant handlarza
Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
Piotrek pisze:
[...]

A jak sie krewny wytłumaczy na policji, że sprzedał furaka z papierami, kluczami itp. bez podpisanej umowy? Pewnie jeszcze symboliczna złotówka widnieje na umowie.
Taki sam kit sprzeda policji że kupiec jeszcze nie wiedział komu go odsprzeda? LOL
--
Krzysiek

Data: 2010-03-14 23:00:38
Autor: Cavallino
Pomocy! Kant handlarza
Piotrek pisze:
[...]

Papierzanej?
A gdzie jest taki obowiÄ…zek?

Data: 2010-03-14 22:21:54
Autor: to
Pomocy! Kant handlarza
Cavallino wrote:

Papierzanej?
A gdzie jest taki obowiÄ…zek?

Nie wiem czy jest, ale bez żadnego dowodu własności auta nie da się go przerejestrować.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-14 23:15:21
Autor: Krzysztof 45
Pomocy! Kant handlarza
Cavallino napisał(a):
A jak sie krewny wytłumaczy na policji, że sprzedał furaka z papierami, kluczami itp. bez podpisanej umowy?
Papierzanej?
Popierzanej, bo ponoć zabrał nie podpisaną.
A gdzie jest taki obowiÄ…zek?
ObowiÄ…zku nie ma. Ale za to problemy sÄ….
--
Krzysiek

Data: 2010-03-14 23:26:36
Autor: Cavallino
Pomocy! Kant handlarza
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:hnjn68$ekq$1news.dialog.net.pl...
Cavallino napisał(a):
A jak sie krewny wytłumaczy na policji, że sprzedał furaka z papierami, kluczami itp. bez podpisanej umowy?
Papierzanej?
Popierzanej, bo ponoć zabrał nie podpisaną.

Zakaz jest?

A gdzie jest taki obowiÄ…zek?
ObowiÄ…zku nie ma. Ale za to problemy sÄ….

Ale nie takie, o których piszesz.

Data: 2010-03-15 07:11:31
Autor: Krzysztof 45
Pomocy! Kant handlarza
Cavallino napisał(a):
Papierzanej? Popierzanej, bo ponoć zabrał nie
podpisanÄ….
Zakaz jest?
A masz gwarancje że handlarz nie nagrywał? Możliwe że
jeszcze po części na głos ją wypełniali z adekwatna do kantu ceną. Więc IMHO kit z ustną odpada.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-15 09:28:57
Autor: Cavallino
Pomocy! Kant handlarza
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:hnkj2h$r17$2news.dialog.net.pl...
Cavallino napisał(a):
[...]

Ale jaki kit?
Bo z tego co przeczytaliśmy to właśnie ustna umowa sprzedaży miała miejsce.
Jeśli wiesz coś więcej to napisz.

Data: 2010-03-15 16:55:51
Autor: Krzysztof 45
Pomocy! Kant handlarza
Cavallino napisał(a):
Ale jaki kit?
Bo z tego co przeczytaliśmy to właśnie ustna umowa sprzedaży miała miejsce.
Jeśli wiesz coś więcej to napisz.
Świetna umowa. Papierowej teraz nie podpiszemy bo nie wiem komu to odsprzedam, jak odsprzeda to podpisana odeśle LOL
--
Krzysiek

Data: 2010-03-15 20:14:20
Autor: Cavallino
Pomocy! Kant handlarza
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:hnlla7$eag$1news.dialog.net.pl...
Cavallino napisał(a):
[...]

A to już problem handlarzyny.
Sprzedający swoje zrobił, umowę zawarł, auto skutecznie sprzedał i znać się nie musi na papierkach, a tym bardziej domyślać się celów dla których handlarz coś robi.

Data: 2010-03-15 22:15:58
Autor: Krzysztof 45
Pomocy! Kant handlarza
Cavallino napisał(a):
A to już problem handlarzyny. Sprzedający swoje zrobił, umowę zawarł,
Oczywiście że zawarł.
auto skutecznie sprzedał i znać się nie musi na papierkach, a tym bardziej domyślać się celów dla których
handlarz coÅ› robi.
Dokładnie.
Miał dotrzymać umowy i czekać cierpliwie tydzień na
papierowÄ… podpisanÄ….
--
Krzysiek

Data: 2010-03-15 23:40:32
Autor: Cavallino
Pomocy! Kant handlarza
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Miał dotrzymać umowy i czekać cierpliwie tydzień na
papierowÄ… podpisanÄ….

Wcale nie musi na nic czekać, to nie jego problem.
Przynajmniej na razie, dopóki nie musi nic udowadniać.

Pomocy! Kant handlarza