Pomocy! Kant handlarza

Data: 2010-03-14 21:46:13
Autor: Budzik
Pomocy! Kant handlarza
Użytkownik Piotrek bq4fe@o2.pl ...

Po naświetleniu i
wytłumaczeniu co ów członek rodzinki zrobił i szybkim telefonie do
handlarza coby po prostu podpisał umowę i przysłał ten wycofuje się z
transakcji i chce oddać wrak, zwrotu kosztów za paliwo i trzymanie
wraku na placu.

nawet, jezeli zgodziłbys sie na zwrot, choc nie wiem dlaczego miałbys, to zastanawia mnie, na jakiej podstawie handlarz żąda zwrotu kosztów za paliwo  i postój?

Data: 2010-03-14 22:55:09
Autor: Krzysztof 45
Pomocy! Kant handlarza
Budzik napisał(a):
  > zastanawia mnie, na jakiej podstawie handlarz żąda zwrotu kosztów za paliwo
i postój?
Bo sie wkur..ł i teraz jest złośliwy :D
--
Krzysiek

Data: 2010-03-14 23:58:56
Autor: Budzik
Pomocy! Kant handlarza
Użytkownik Krzysztof 45 mekarWYTNIJTO@vp.pl ...

zastanawia mnie, na jakiej podstawie handlarz żąda zwrotu kosztów za paliwo i postój?

Bo sie wkur..ł i teraz jest złośliwy :D

to jest moze powód, ale nie podstawa.

BTW zmus swój czytnik do poprawnego cytowania.

Data: 2010-03-15 17:03:29
Autor: Krzysztof 45
Pomocy! Kant handlarza
Budzik napisał(a):
zastanawia mnie, na jakiej podstawie handlarz żąda zwrotu kosztów za paliwo i postój?
Bo sie wkur..ł i teraz jest złośliwy :D
to jest moze powód, ale nie podstawa.
Jeżeli umówili sie że za tydzień będzie odesłana umowa, a
z tekstu wnioskuje że wykonali do niego szybki tel. przed upływem tygodnia bo im sie oczy otworzyły co sie stało, to nie ma podstawy?
BTW zmus swój czytnik do poprawnego cytowania.
Poprawnie mój czytnik cytuje.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-15 18:34:01
Autor: Budzik
Pomocy! Kant handlarza
[...]

Hmm, czyli zmiana warunków umowy sprzedaży, przy czym zmiana de facto nie dotyczy samej sprzedazy a li jedynie dostarczenia dokumentów sprzedaz potwierdzjaacych? Rozumiem punkt widzenia, aczkolwiek troche to ekwilibrystyczne.

BTW zmus swój czytnik do poprawnego cytowania.
Poprawnie mój czytnik cytuje.

zobacz jak wygląda twój post:

Data: 2010-03-15 20:16:05
Autor: Cavallino
Pomocy! Kant handlarza
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D3CC44F262F5budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Czynność zmierzająca do przestępstwa nie jest chroniona prawnie, a wręcz jest nieważna z mocy prawa.
Handlarz nie może się na to powoływać, przynajmniej nie skutecznie.

Data: 2010-03-15 22:09:42
Autor: Krzysztof 45
Pomocy! Kant handlarza
Budzik napisał(a):
BTW zmus swój czytnik do poprawnego cytowania.
Poprawnie mój czytnik cytuje.
zobacz jak wygląda twój post:
Możesz mi to bardziej rozjaśnić?
--
Krzysiek

Data: 2010-03-16 06:58:57
Autor: Budzik
Pomocy! Kant handlarza

Budzik napisał(a):
BTW zmus swój czytnik do poprawnego cytowania.
Poprawnie mój czytnik cytuje.
zobacz jak wygląda twój post:
Możesz mi to bardziej rozjaśnić?

oczywiscie.

  > zastanawia mnie, na jakiej podstawie handlarz żąda zwrotu kosztów za paliwo
i postój?
Bo sie wkur..ł i teraz jest złośliwy :D

zwroc uwage, jak wyglądają znaki cytowania.
W pierwszej linijce jest ze spacja na poczatku, w drugiej linijce nie ma a to nadal cytat. W trzeciej jest.

Data: 2010-03-16 12:55:59
Autor: Krzysztof 45
Pomocy! Kant handlarza
Budzik napisał(a):
zwroc uwage, jak wyglądają znaki cytowania.
W pierwszej linijce jest ze spacja na poczatku, w drugiej linijce nie ma a to nadal cytat. W trzeciej jest.
Jednego baboka strzeliłem przy cieciu cytatów, a Ty alarm podnosisz. Wyluzuj :)
--
Krzysiek

Data: 2010-03-16 19:58:54
Autor: Budzik
Pomocy! Kant handlarza
[...]

flufufdug.... wyluzowałem....
A tak powaznie - jakos tak zwrociłem uwage, to dorzuciłem do posta.

Data: 2010-03-15 20:14:59
Autor: Cavallino
Pomocy! Kant handlarza
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:hnlloh$efq$1news.dialog.net.pl...
[...]