Pomocy. Mnie już ręce opadły.

Data: 2011-09-29 13:56:55
Autor: Jacek W.
Pomocy. Mnie już ręce opadły.
Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomości news:4e843c86$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
Płyta Asrock 775 dual 880 Pro. XP Pro SP3. Jakiekolwiek bym nie podłączył
dyski (WD2TB, Hitachi 2TB, Samsung 750GB) to kanał IDE działa tylko w PIO.
Wszelkie triki z reinstalacją  sterowników IDE, upgrade BIOSu na nowszy,
zmiana ustawień BIOSu, wymuszanie DMA w BIOSie, zmiana sterowników na inne,
wpisywanie kluczy w rejestrze czy też ponowna reinstalacja systemu na nic
się zdały. Ciekawostka jest taka że są trzy takie identyczne komputery i
jeden z nich działa normalne w trybie UDMA a pozostałe dwa, nie.
Przeszukałem wczoraj neta na okoliczność i nic.... zero... gówno... żadnych
pomocnych informacji. Komputery totalne muły.
Może jest tu ktoś kto rozwiązał ten problem?

Wymień kable.
Gdy ja miałem taki problem, to winne były właśnie kable SATA.

Jacek W.

Pomocy. Mnie już ręce opadły.