Pomocy. Mnie już ręce opadły.

Data: 2011-09-30 10:27:52
Autor: Tomaszek
Pomocy. Mnie już ręce opadły.
W dniu 2011-09-29 11:38, 4CX250 pisze:
[....]

Na przyszłość spróbuj tego zanim zaczniesz demolować komputer;)
http://winhlp.com/tools/resetdma.vbs

Przeklejasz to do notatnika i zapisujesz z końcówką *.VBS. Skrypt wykonujesz.

Data: 2011-09-30 12:02:57
Autor: 4CX250
Pomocy. Mnie już ręce opadły.

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:j63uhs$89t$1news.onet.pl...
[...]

To co robi ten skrypt, robiłem już wcześniej odręcznie w regedicie i niestety ale nie  pomagało.

Np.: ValueName3 = "ResetErrorCountersOnSuccess"   Ustawiałem DWORD=1

Marek

Data: 2011-09-30 12:04:20
Autor: Q
Pomocy. Mnie już ręce opadły.
Na przyszłość spróbuj tego zanim zaczniesz demolować komputer;)
http://winhlp.com/tools/resetdma.vbs

Masz cos podobnego do wymuszania AHCI (z IDE)?
Nieraz by sie przydalo.

Data: 2011-09-30 16:35:19
Autor: Tomaszek
Pomocy. Mnie już ręce opadły.
W dniu 2011-09-30 12:04, Q pisze:
Masz cos podobnego do wymuszania AHCI (z IDE)?
Nieraz by sie przydalo.

Niestety nie mam:(