Pomocy - Nokia E66 czy 6800

Data: 2009-06-05 14:37:43
Autor: Janusz
Pomocy - Nokia E66 czy 6800
Witam, Proszę o pomoc w wyborze - obe3cnie używam telefonu i oddzielnie palmtopa z
GPS. Chciałbym połączyć to w jedno i wypatrzyłem telefony jak w temacie.
Potrzebuje przyzwoitego kalendarza, książki adresowej,synchro z Outlookiem i
GPS no i telefonu. Oba wymienione to mają. Bardziej skłaniałbym się do 6800,
ale trochę obawiam się czy wytrzyma codzienną eksploatację, poza tym to nowość
i pewnie jakieś błędy jeszcze wyjdą, z drugiej strony ekran dotykowy ułatwia
pracę (przyzwyczajenia z Looxa :) ) . Nic na WM nie chcę -mam dosyć po WM5 na
FS Loox :(. Z kolei E66 jest mniejsza, wydaje się być wytrzymalsza, ale czy
obsługa za pomocą jojsticka i klawiatury będzie wystarczająco wygodna?

Jakie za i przeciw byście jeszcze wymienili

Pozdrawaim
Janusz

Data: 2009-06-05 19:35:32
Autor: Janusz
Pomocy - Nokia E66 czy 6800
Ups, pomyłka, chodziło oczywiście o 5800

Data: 2009-06-07 09:32:45
Autor: TGor
Pomocy - Nokia E66 czy 6800
  Janusz wrote:
Ups, pomyłka, chodziło oczywiście o 5800

A który wolisz?

TG

Data: 2009-06-07 15:51:03
Autor: Janusz
Pomocy - Nokia E66 czy 5800
A który wolisz?

TG

Jeden i drugi jest Ok, za 5800 przemawia dotykowy ekran, e66 jest za to
mniejszy. Nie wiem, jak w  e66 poszłoby wpisywanie tekstu (jakaś notatka w
kalendarzu, przypomnienie, itp.) no i jak obsługa GPS bez dotykowego ekranu?

Wiesz może który z nich ma lepszy aparat - parametrami wg producenta się nie
różnią.

Tak prawdę mówiąc byłem zdecydowany na e66, ale wpadła mi w ręce 5800 i zaczął
się problem. (Fon kupuję w sklepie, więc żadne tam promocje - oba kosztują +-
tyle samo).

Pozdr.
Janusz

Data: 2009-06-08 21:02:32
Autor: TGor
Pomocy - Nokia E66 czy 5800
  Janusz wrote:

[...]

Nie miałem w ręku 5800. Ale jak widzę wolisz E65. ;-)

TG

Data: 2009-06-08 21:03:01
Autor: TGor
Pomocy - Nokia E66 czy 5800
TGor wrote:

Nie miałem w ręku 5800. Ale jak widzę wolisz E66. ;-)

TG

Pomocy - Nokia E66 czy 6800