Pomocy - problem z oknem

Data: 2012-04-26 20:28:25
Autor: Ewelina
Pomocy - problem z oknem
Witam i proszę o pomoc.
Moje okno jest takie, że można je otwierać
z boku, odchylać w pionie i rozszczelniać.
Chciałam je dzisiaj otworzyć i zrobiłam
to tak niezgrabnie, że teraz nie jest ani otwarte
bokiem ani odchylone. Nie mogę go także
zamkn±ć.

Co mogę zrobić sama, bez narzędzi?

Pozdrawiam
Ewelina

Data: 2012-04-26 22:48:47
Autor: Andy Niwinski
Pomocy - problem z oknem

"Ewelina" <Ewe@lina.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4f9993bf$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zamkniesz, nie bój żaby. Dociskaj okno i delikatnie przestawiaj klamkę z pozycji uchylone/otwarcie na bok. Zaskoczy i wtedy zamkniesz całkiem. Nie jeden raz tak miałem.

Data: 2012-04-27 10:01:38
Autor: masti
Pomocy - problem z oknem
Dnia pięknego Thu, 26 Apr 2012 22:48:47 +0200 osobnik zwany Andy Niwinski
wystukał:

"Ewelina" <Ewe@lina.pl> schrieb im Newsbeitrag
Witam i proszÄ™ o pomoc.
Moje okno jest takie, że można je otwierać z boku, odchylać w pionie i
rozszczelniać. Chciałam je dzisiaj otworzyć i zrobiłam to tak
niezgrabnie, ĹĽe teraz nie jest ani otwarte bokiem ani odchylone. Nie
mogę go także zamknąć.

Co mogę zrobić sama, bez narzędzi?

Pozdrawiam
Ewelina
Zamkniesz, nie bĂłj ĹĽaby. Dociskaj okno i delikatnie przestawiaj klamkÄ™ z
pozycji uchylone/otwarcie na bok. Zaskoczy i wtedy zamkniesz całkiem.
Nie jeden raz tak miałem.

na środku przy klamce od wewnątrz jest taki mały dynks.
trzeba go poruszać to odblokuje klamkę

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-04-27 14:52:00
Autor: Ewelina
Pomocy - problem z oknem
Zamkniesz, nie bój żaby. Dociskaj okno i delikatnie przestawiaj klamkę z pozycji uchylone/otwarcie na bok. Zaskoczy i wtedy zamkniesz całkiem. Nie jeden raz tak miałem.
Tak dzisiaj zrobiłam i zaskoczyło łatwiej niż my¶lałam.
A wczoraj nie szło.

Bardzo dziękuję i pozdrawiam
Ewelina

Pomocy - problem z oknem