Pomocy z wezykami!

Data: 2009-12-29 08:47:31
Autor: Gawron
Pomocy z wezykami!
On 29 Gru, 11:59, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
Dalem ciala - przyznaje. Wyciagalem motor z mojego motocykla i wszystko
ladnie opisalem, przyklejajac karteczki typu "post-it". Nie pomyslalem, zeby
zrobic jeszcze jakas dokumentacje foto i jestem w dalekiej, glebokiej,
czarnej dupie.

Zatem prosze o pomoc:
- maszyna: FZS 600 z 2000 roku
- problem: wezyki nie wiem, ktory gdzie

Dobrzy Ludzie! Pomocy!

www.google.pl
fzs 600 manual
sciagnac pdfa
obejrzec i podlaczyc.
Prosz

Gawron
AT

Data: 2009-12-29 18:08:14
Autor: Ivam
Pomocy z wezykami!
Uzytkownik "Gawron" <mgawronski@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:ca67ea0e-9c8f-450d-90c9-d812884bb870@h9g2000yqa.googlegroups.com...
www.google.pl
fzs 600 manual
sciagnac pdfa
obejrzec i podlaczyc.

Mam i niestety, ale tam weze sa opisane "hose" i jest kolejnosc demontazu/montazu, ale nie ma opisanego drugiego konca weza (np. do gaznika przychodza "inlet/outlet hose" i nie jest powiedziane gdzie one dalej ida).

No chyba, ze ktos ma jakas lepsza serwisowke niz to co powszechnie krazy (czyli  wydana w roku 1997 przez Yamaha Motor Co., Ltd.), to prosze o info jak znalazl, albo podzielic sie, albo skan samych podlaczen wezykow.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-12-29 10:04:39
Autor: AZ
Pomocy z wezykami!
On 29 Gru, 18:08, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
Uzytkownik "Gawron" <mgawron...@gmail.com> napisal w wiadomosci grup

> [...]

(czyli  wydana w roku 1997 przez Yamaha Motor Co., Ltd.), to prosze o info
jak znalazl, albo podzielic sie, albo skan samych podlaczen wezykow.

Mam jakas (chyba ta sama) i tak studiuje ja.

W termostacie pod czujnikiem dla wiatraka masz wezyk - opisany jest
jako "Carburetor inlet hose" - czyli wlot chlodziwa do gaznikow do
grzania ich (lewy patrząc od tyłu moto, prawy to wylot). Dalej,
poniżej korka w obudowie termostatu jest drugi wężyk "Reservoir tank
hose" - czyli przelew do zbiorniczka chłodziwa - to jest ten długi
chyba, znalazłem w diagramie też "Reservoir tank over flow hose" idący
pod moto czyli na ziemie - to chyba ten krótki od zbiorniczka.

Więc mamy załatwione dwa od zbiorniczka chłodziwa, z gaźnika tylko
jeden - czy aby drugi wychodzący nie pasuje do wlotu w chłodnicy?

A to cuś na przewodach od airboxa to zbiorniczek na syf z owego (wode,
olej) i raz na jakiś czas powinno się zlać z niego syf.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-29 20:11:32
Autor: Ivam
Pomocy z wezykami!
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4879dda5-8fc5-47ee-9483-0e04189b955d@j19g2000yqk.googlegroups.com...
W termostacie pod czujnikiem dla wiatraka masz wezyk - opisany jest
jako "Carburetor inlet hose" - czyli wlot chlodziwa do gaznikow do
grzania ich (lewy patrząc od tyłu moto, prawy to wylot).

To by pasowalo.

[...]

To tez pasuje. Ale masz jakis diagram? Ja nie mam - wrzuc gdzies skana/zrzut tych paru stron od diagramu tych przewodow.

Więc mamy załatwione dwa od zbiorniczka chłodziwa, z gaźnika tylko
jeden - czy aby drugi wychodzący nie pasuje do wlotu w chłodnicy?

Nie, ale w obudowie termostatu mam miejce na 2 cienkie wezyki - jeden jestem niemal na 100% pewien, ze od zbiorniczka plynu, a drugi na 99% idzie do gaznikow (dlugosc i srednica pasuje).

A to cuś na przewodach od airboxa to zbiorniczek na syf z owego (wode,
olej) i raz na jakiś czas powinno się zlać z niego syf.

Czyli od tego talatajstwa koncowka idzie na ziemie, czyli pasi.

Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhdg7p$8md$1@inews.gazeta.pl...
tak zwany przelewowy
wezyk u gory zbiorniczka idzie na ziemie - jak sie np zagotuje, to
wywala tam plyn, zeby zbiorniczek nie wybuchl od cisnienia

Czyli sie zgadza z moimi domyslami;)

wezyki od gaznikow - u samej gory pomiedzy gaznikami maszrurki laczoce
gazniki z odchodzacymi kruccami, wiec zalezy od modelu albo ida do air
boxa, badz filtra, jak sie nie da ich podlaczyc tam ida w ziemie

Czekaj, czekaj... nie kumam tych "odchodzacych kruccow" - chodzi o krocce laczace gaznik z air-boxem czy o co? Ale wyszloby, ze to mi pasuje do wsadzenia na ziemie - mam 2 przewody o odpowiednich grubosciach i akurat pasuja.

Czyli wszystko (chyba) juz rozwiazane.

Thx wszystkim za pomoc, jak cos to bede dalej pisal w tym watku.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-12-29 22:52:37
Autor: Michał V-R
Pomocy z wezykami!

[...]

pomiedzy gaznikami, ktore sa w normalnej pozycji, u ich samej gory masz rurki plastikowe, sztywne, z miejscem na wsadzenie rurek gumowych, tam wkladasz te, o ktorych pisales, najlepiej to sprawdz w ten sposob, zalej komory plywakowe, wezykiem zasilajacym w paliwo do maxa, odwroc je do gory nogami, jak ci tamtedy poleci paliwo, to jest tak jak mowilem i masz pewnosc wtedy na 100%, ze ida albo w filtr, albo w powietrze, jak sie paliwo z nich wyleje. Jak masz kehiny, to jest to na 100% jak pisalem wczesniej

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-12-29 22:58:18
Autor: Michał V-R
Pomocy z wezykami!

Mam jakas (chyba ta sama) i tak studiuje ja.

W termostacie pod czujnikiem dla wiatraka masz wezyk
pod termostatem masz czujnik do temperatury silnika(to co ci pokazuje na zegarach, do wiatraka czujnik jest w chlodnicy), pamietaj, ze masz maly i duzy obieg
  - opisany jest
jako "Carburetor inlet hose" - czyli wlot chlodziwa do gaznikow do
grzania ich (lewy patrząc od tyłu moto, prawy to wylot).
zgadza sie, ale pod warunkiem, ze wlot tego plynu w gaznikach znajduje sie w gaznikach na srodku wysokosci krucciow ssacych

[...]
tak, ten od dolu zbiornika

Więc mamy załatwione dwa od zbiorniczka chłodziwa, z gaźnika tylko
jeden - czy aby drugi wychodzący nie pasuje do wlotu w chłodnicy?
pytanie gdzie on jest, na kazdy gaznik w sam gaznik, czy tylko dwie rurki pomiedzy gaznikami u gory

A to cuś na przewodach od airboxa to zbiorniczek na syf z owego (wode,
olej) i raz na jakiś czas powinno się zlać z niego syf.

to juz inna bajka
--
Artur
ZZR 1200

Michał V-R
gg 9409047

Data: 2009-12-29 19:02:30
Autor: Michał V-R
Pomocy z wezykami!

[...]

nie znam tego modelu, ale napisze jak jest w wiekszosci moto
wezyk od dolu dlugi - do obiegupodlacz, tak zwany przelewowy