Pomocy z wyborem kurtki

Data: 2010-03-21 21:38:43
Autor: Ivam
Pomocy z wyborem kurtki
Witam!

Mam dylemacik - szukam kurtki tekstylnej, kategoria, nazwijmy "kurtka miejska". Nie zalezy mi na duzej ilosci kieszeni, ani innych dupereli. Raczej jakosc wykonania, pasujace, uniwersalne zamki do spiecia ze spodniami, trwalosc, wygoda, dobrze by bylo aby miala podpinke i byla wodoodporna.

Myslalem o alpinie (t-dyno albo t-stunter), albo arlen ness (NJ-7997, zeby bylo latwiej, to np. aukcja nr 969671768). Ktos moze cos powiedziec na temat tych kurtek?

Prosze o jeszcze jakies inne modele kurtek od producentow godnych zaufania (zeby to sie nie posypalo za miesiac uzywania). Jak ktos zna jakies ciekawe sklepy z ubraniami na moto, w lubuskim, frankfurcie (nad odra), gubenie (ew. trasa guben - frankfurt) to tez napiszcie.

--
thx i pzdr:
Ivam

Data: 2010-03-21 15:24:41
Autor: macieksz
Pomocy z wyborem kurtki
On 21 Mar, 21:38, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
[...]

Używam Buse Sunday. Krótka kurtka, z membraną wypinaną. W weekend
pomykałem tylko z bawełnianą bluzą pod spodem. Kupowałem w 3fun w tzw.
promocji przedsezonowej. Ogólnie polecam - wygodna i spełniająca
oczekiwania i w słońcu i deszczu ;-)

Data: 2010-03-22 06:45:12
Autor: Tytus
Pomocy z wyborem kurtki
Siemka

 "Ivam"
Mam dylemacik - szukam kurtki tekstylnej, kategoria, nazwijmy "kurtka
 miejska".

Popacz u tego goscia:
http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=4964163

ma chyba niezle ceny i spory wybor zwykle...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-03-22 09:21:25
Autor: Jarek Pudelko
Pomocy z wyborem kurtki
W dniu 2010-03-21 21:38, Ivam pisze:
Witam!

Mam dylemacik - szukam kurtki tekstylnej, kategoria, nazwijmy "kurtka
miejska".

Ja sie nastawilem na Buse Nardo. Sliczna, wypinana podpinka, membrana (niestety nie jest wypinana). Mysle, ze podobna bedzie Buse Trento.
Natomiast Buse Race jest hmmm jakas taka cienka - to raczej na krotkie letnie akcje :)
Modeka mi sie nie podoba, na Arlen'a mnie nie stac niestety :)

--
jarek

Data: 2010-03-22 12:23:39
Autor: Alex D. B.
Pomocy z wyborem kurtki

Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości news:ho609s$ajh$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

uzytkuje alpinstara, ale serio pojecia nie mam jaki model. jedyne co znalazlem, to "P-1"
kurtka+spodnie, textyl+podpinki.
generalnie - jestem zadowolony. nie testowalem podpinki do spodni, to wymaga chyba -10 stopni ;-)
kurtka solo - okolice +10, kurtka+podpinka - spokojnie do 0 stopni.
w okolicach +4 - +6 jezdzilem rutututnia spodnie solo+kurtka z podpinka - bylo cieplo.
wada: po wejsciu do pomieszczenia masz jakies 20 sekund na rozebranie - inaczej sie zagotujesz ;-)
spodnie bez podpinki tez bywaja za cieple w biurze.
aaa, i niewygodnie sie pkecak zaklada/zdejmuje.

Alex.

Data: 2010-03-23 08:44:12
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Pomocy z wyborem kurtki
On Mar 21, 8:38 pm, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
[...]

Ja uzywalem tej - kupilem 3 lata temu juz chyba nie produkuja:
http://cgi.ebay.co.uk/Alpine-stars-paddock-jct_W0QQitemZ270550135497QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Clothing?hash=item3efe0b72c9#ht_500wt_975

Kurtka bardzo w porzadku, niestety bez membrany. Z uwagi na przewiewne
elementy na wysokosci ramion w tym miejscu w miare szybko przecieka -
choc nic strasznego. W pozostalych miejscach z uwagi na gestszy
materuial nie puszcza od razu. Kurtka swietna, jezdzil bym w niej do
dzis gdyby mi jej nie zajebali :(

Data: 2010-03-23 18:51:30
Autor: Ivam
Pomocy z wyborem kurtki
Podsumowujac warto patrzec na produkty firm:
alpinestars i buse:)

Moze jakis wlasciciel arlen'a, modeki, dainese'a, tschul'a, probiker'a, rider'a cos powie o jakosci/trwalosci swojej kurtki?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-03-23 19:58:05
Autor: Monster
Pomocy z wyborem kurtki
W dniu 2010-03-23 18:51, Ivam pisze:
Podsumowujac warto patrzec na produkty firm:
alpinestars i buse:)

Moze jakis wlasciciel arlen'a, modeki, dainese'a, tschul'a, probiker'a,
rider'a cos powie o jakosci/trwalosci swojej kurtki?

Śmigam w Modece,modelu nie pomnę,długa i dużo kieszeni.czwarty sezonkupowałem dość blisko Ciebie w Goerlitz,dałem jakoś 200Euro,zadowolony,nie rozsypuje się,wypinana podpinka i membrana.
W zimie też daje radę,no i mocno asfaltoodporna,miałem w niej ze 3 szlify,w spodniach dziury,kurtała cała:-)Ogólnie-zadowolony.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-03-24 12:40:14
Autor: gildor
Pomocy z wyborem kurtki
Monster pisze:
[...]

ja mam krótką, taka kaferejsową i niebardzo jestem zadowolony. z zamków, a raczej z ich funkcjonowania. w każdy zamek wpieprza się kawałek kurtki i szlag mnie trafia, bo nie mogę tego wyjąć. zamki modeka ma do dupy. reszta mi pasuje. w poprzedniej modece, starej, nie miałem aż takich problemów z zamkami, ale bylo ich mniej. w nowej to jakiś kurwa koszmar.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-03-24 12:52:05
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Pomocy z wyborem kurtki
gildor napisał(a):
[...]

prawdziwi kejfrejserzy nie zapinaja kurtek

--
Kamil Nowak 'Amil'
motonita tramwajowy

Data: 2010-03-24 13:03:45
Autor: gildor
Pomocy z wyborem kurtki
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
[...]

wtedy mi klucze wypadają z kieszeni.

Data: 2010-03-24 13:09:10
Autor: KJ Siła Słów
Pomocy z wyborem kurtki
gildor pisze:

prawdziwi kejfrejserzy nie zapinaja kurtek

wtedy mi klucze wypadają z kieszeni.

Nic sie nie boj, zawsze mozesz spytac Kazimierza  gdzie sa klucze.

KJ

Data: 2010-03-24 13:17:23
Autor: gildor
Pomocy z wyborem kurtki
KJ Siła Słów pisze:
gildor pisze:
prawdziwi kejfrejserzy nie zapinaja kurtek
wtedy mi klucze wypadają z kieszeni.

Nic sie nie boj, zawsze mozesz spytac Kazimierza  gdzie sa klucze.

kaferejserzy nie jeżdżą aż tak daleko, żeby odebrać klucze z Kluczborka.

Data: 2010-03-24 13:52:46
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Pomocy z wyborem kurtki
gildor napisał(a):

wtedy mi klucze wypadają z kieszeni.

wiaz je linka stalowa, ta samom co masz do szyji

--
Kamil Nowak 'Amil'
motonita tramwajowy

Data: 2010-03-24 14:05:25
Autor: gildor
Pomocy z wyborem kurtki
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
wtedy mi klucze wypadają z kieszeni.

wiaz je linka stalowa, ta samom co masz do szyji

na niej mam już telefon. stuka o bak i rysuje lakier, a potem jest fstyt. wole dobre zamki w kurtce.

Data: 2010-03-23 21:30:16
Autor: duddits
Pomocy z wyborem kurtki
W dniu 2010-03-23 18:51, Ivam pisze:
[..]
Moze jakis wlasciciel arlen'a, modeki, dainese'a, tschul'a, probiker'a,
rider'a cos powie o jakosci/trwalosci swojej kurtki?

A proszę bardzo. Ja od zeszłego sezonu używam takiej:
http://moto-akces.pl/product_info.php?cPath=1_16&products_id=1642

Skóra dobrej jakości, jedno co się stało to puścił mi rzep blokujący
suwak pod szyją (widać go na zdjęciu). Poza tym jak za tę cenę - jestem
zadowolony. Aha, kurtka nie bardzo, mimo podpinki, nadaje się na chłodne
dni. Tutaj lepiej sprawdzi się np. Modeka Shield Pro, którą też mam.
Znajomy na Modekę strasznie narzeka, ale w mojej nic się nie stało. Szwy
się nie prują, nic nie odpada.

--
duddits

Data: 2010-03-24 08:05:34
Autor: Jasio
Pomocy z wyborem kurtki
Użytkownik "duddits" napisał w wiadomości news:hob8cu$sdt$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie wiem w jakich sklepach się ubierasz, ale dla mnie wydanie 600zł na kurtkę jest jakimś tam wydarzeniem.
I jeżeli po sezonie puściłby mi rzep blokujący suwak pod szyją to bym nie napisał, że "mojej nic się nie stało".
Bo się stało.
Ale optymistycznie pozdrawiam.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-03-24 09:41:25
Autor: duddits
Pomocy z wyborem kurtki
W dniu 24.03.2010 09:05, Jasio pisze:
[..]
Nie wiem w jakich sklepach się ubierasz, ale dla mnie wydanie 600zł na
kurtkę jest jakimś tam wydarzeniem.

Kupiona na allegro za mniej niż na tej stronie (bodaj 499), to miała być
tylko ilustracja (pierwszy z brzegu link z google'a).

I jeżeli po sezonie puściłby mi rzep blokujący suwak pod szyją to bym
nie napisał, że "mojej nic się nie stało".
Bo się stało.

Przecież napisałem co się stało, a że dla mnie to nic takiego to już
insza inszość. Gdybym w ogóle o tym nie wspomniał to zgoda.

Ale optymistycznie pozdrawiam.

:)

--
duddits

Data: 2010-03-24 08:45:01
Autor: AZ
Pomocy z wyborem kurtki
On 2010-03-23, Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
Podsumowujac warto patrzec na produkty firm:
alpinestars i buse:)

Moze jakis wlasciciel arlen'a, modeki, dainese'a, tschul'a, probiker'a, rider'a cos powie o jakosci/trwalosci swojej kurtki?

Powiem tak, rok temu kupilem kurtke Modeki, model Challenger, spodnie i
rekawice tez Modeki i po roku srednio intensywnego uzywania:
- w kurtce poprzecieral sie material "klapy" pod glownym suwakiem,
  poprzecieralo sie wykonczenie rekawa w prawej rece, w paru miejscach
  material sie powycieral troche, reszta tzn. suwaki, membrana itd. w
  bez zarzutu,
- w rekawicach rzepy przestaly trzymac.

W sumie to srednio zadowolony jestem ale jedno mnie ucieszylo - kurtke
wymienili mi na nuffke sztuke a za rekawice wrocili cala kase.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-03-24 13:50:02
Autor: Dysiek
Pomocy z wyborem kurtki
Moze jakis wlasciciel arlen'a, modeki, dainese'a, tschul'a, probiker'a, rider'a cos powie o jakosci/trwalosci swojej kurtki?

Ja mam taka - http://www.moto-feliks.pl/shadow.htm

Uzywam od poprzedniego sezonu i nie widac sladow uzytkowania. Kurtka jest wygodna, sporo otworow wentylacyjnych, nie przecieka nawet jak dosc mocno pada i cena dosyc atrakcyjna.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-03-24 14:01:26
Autor: falco
Pomocy z wyborem kurtki
Ivam pisze:

[...]

Siema,

pozwolę się podpiąć pod temat...
A co sądzicie o tekstyliach Bulletproof na które są obecnie bardzo duże obniżki (poniższe kurteczki kosztują poniżej 300zł) ?

Dla przykładu:
Bulletproof Revolver Mesh Combo
Bulletproof Colt

Są tez inne, ja podałem tańsze propozycje.

--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2010-03-24 23:10:29
Autor: Jasio
Pomocy z wyborem kurtki
Użytkownik "falco" napisał w wiadomości news:hod2g7$6uk$1mx1.internetia.pl...

Siema,

pozwolę się podpiąć pod temat...
A co sądzicie o tekstyliach Bulletproof na które są obecnie bardzo duże obniżki (poniższe kurteczki kosztują poniżej 300zł) ?

Brzydkie. Serio.
A poza tym już na zdjęciach widać lekko tandeciarską galanterię tych kurtek - rzepy, zatrzaski i inne plastikowe części nie wzbudzają zaufania do jakości reszty.

--
Jasio
vx etz

Pomocy z wyborem kurtki