[Chwalę się] Pomogłem złapać pijaka za kierownicą

Data: 2010-03-04 16:04:34
Autor: Bydlę
On 2010-03-04 15:58:43 +0100, "darek_radom" <darek_radom@gazeta.pl> said:

Tak - chwalę się.

I brawo!

A teraz - czepiamy się:

 Jego blada twarz i zdenerwowanie wyraĽnie wskazywały, że mężczyzna przed chwil± otarł się od ¶mierć...

I stał taki blady i czekał na reportera?
:-)))

--
Bydlę

Data: 2010-03-04 16:29:51
Autor: darek_radom
[Chwalę się] Pomogłem złapać pijaka za k ierownic±
Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hmoi62$hr8$1inews.gazeta.pl...
On 2010-03-04 15:58:43 +0100, "darek_radom" <darek_radom@gazeta.pl> said:
I brawo!
Dzięki.

A teraz - czepiamy się:
 Jego blada twarz i zdenerwowanie wyraĽnie wskazywały, że mężczyzna przed chwil± otarł się od ¶mierć...

I stał taki blady i czekał na reportera?
:-)))
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pamiętaj, że artykuł musi się "sprzedać"... :-).

Data: 2010-03-18 20:16:32
Autor: Plumpi
[Chwalę się] Pomogłem złapać pijaka za k ierownic±
Użytkownik "darek_radom" <darek_radom@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hmogpl$jn$1news.vectranet.pl...

A teraz - czepiamy się:

Pamiętaj, że artykuł musi się "sprzedać"... :-).

Dlatego też stałe¶ się jak słynna, sklonowana owieczka :)
"Słowa podziękowania należ± się jednak przede wszystkim kierowcom, który ¶cigał i przyczynił się do zatrzymania pijaka"

A co za¶ się tyczy uczynku to gratulacje.

[Chwalę się] Pomogłem złapać pijaka za kierownicą