[Chwalę się] Pomogłem złapać

Data: 2010-03-04 17:03:20
Autor: to
[Chwalę się] Pomogłem złapać
darek_radom wrote:

Tak - chwalę się. Najpierw o mały włos nie zginąłem, a później pomogłem
zatrzymać pijaka za kierownicą. Nawet o mnie w gazecie napisano... :-)

I chwali Ci się to, na tym właśnie polega różnica pomiędzy obywatelską postawą, a donosicielstwem, czego część tej grupy niestety nie rozumie. A co do opisu to w jednym miejscu jest chyba mocno przesadzony. Jeśli walną w słup i był w stanie odjechać, to prędkość w momencie uderzenia musiała być raczej niewielka...

--
cokolwiek

Data: 2010-03-04 13:16:44
Autor: badzio
Pomogłem złapać pijaka za kierownic±
On 4 Mar, 18:03, to <t...@abc.xyz> wrote:
darek_radom wrote:
> Tak - chwalę się. Najpierw o mały włos nie zgin±łem, a póĽniej pomogłem
> zatrzymać pijaka za kierownic±. Nawet o mnie w gazecie napisano... :-)

I chwali Ci się to, na tym wła¶nie polega różnica pomiędzy obywatelsk±
postaw±, a donosicielstwem, czego czę¶ć tej grupy niestety nie rozumie.

Czyli jesliby zadzwonil na policje i powiedzial o pijanym kierowcy to
juz bys go zganil?
Bo jesli nie to czym sie rozni taka reakcja na pijanego kierowce od
reakcji na przemeczonego kierowce, ktory spal 6godz w ciagu ostatnich
3 dni i ma 'oczy na zapalki'?

Data: 2010-03-04 21:23:03
Autor: to
Pomogłem złapać
badzio wrote:

Czyli jesliby zadzwonil na policje i powiedzial o pijanym kierowcy to
juz bys go zganil?

Nie.

Bo jesli nie to czym sie rozni taka reakcja na pijanego kierowce od
reakcji na przemeczonego kierowce, ktory spal 6godz w ciagu ostatnich 3
dni i ma 'oczy na zapalki'?

Sam pokombinuj.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-05 00:33:50
Autor: badzio
On 4 Mar, 22:23, to <t...@abc.xyz> wrote:
badzio wrote:
> Bo jesli nie to czym sie rozni taka reakcja na pijanego kierowce od
> reakcji na przemeczonego kierowce, ktory spal 6godz w ciagu ostatnich 3
> dni i ma 'oczy na zapalki'?

Sam pokombinuj.

Moze to z okazji zblizajacego sie weekendu ale nie widze roznicy.
Zarowno pijany jak i drastycznie przemeczony kierowca sprawiaja duze
zagrozenie na drodze. Mozesz zatem wyjasnic?

[Chwalę się] Pomogłem złapać