[Chwalę się] Pomogłem złapać pijaka za k ierownicą

Data: 2010-03-05 13:59:36
Autor: Ghost
[Chwalę się] Pomogłem złapać pijaka za k ierownicą

Użytkownik "darek_radom" <darek_radom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hmoev9$uvg$1news.vectranet.pl...

Jednego potencjalnego drogowego mordercy mniej - na szczęście nikt nie przypłacił jego rajdu zdrowiem i życiem. Słowa podziękowania należą się jednak przede wszystkim kierowcom, który ścigał i przyczynił się do zatrzymania pijaka. Dzięki jego zdecydowanej, obywatelskiej postawie możemy mieć nadzieję, że kierowca golfa długo jeszcze nie pojawi się na radomskich ulicach. Oby tylko każdy z nas potrafił zachować się podobnie, a nie ulegał wszechogarniającej znieczulicy jak kilkunastu gapiów, którzy ograniczyli się jedynie do okrzyków "on chyba jest pijany" i mimo, iż mieli możliwość wyciągnięcia kluczyków ze stacyjki rozbitego pojazdu przez otwarte okno, to nie podjęli żadnego działania..."

[']

[Chwalę się] Pomogłem złapać pijaka za k ierownicą