"Pomór" na oszołomów?

Data: 2014-07-15 04:49:24
Autor: stevep
"Pomór" na oszołomów?
# To zły dzień dla PiS. Najpierw ciężki wypadek samochodowy miał poseł  Stanisław Pięta. Potem zawał przeszedł wiceszef klubu, Krzysztof Jurgiel.
To zły dzień dla PiS. Czołowi posłowie tego ugrupowania mieli poważne  problemy ze zdrowiem. Jeden ucierpiał w wypadku samochodowym, a wiceszef  klubu miał zawał.

Dzisiejszy dzień do najlepszych nie należy. W wypadku samochodowym  poważnie ranny został mój klubowy kolega poseł Stanisław Pięta, a zawał  przeszedł wiceprzewodniczący Klubu Parlamentarnego PiS Krzysztof Jurgiel.  Mam nadzieje, że szybko wrócą do zdrowia - napisał na Facebooku poseł  Zbigniew Girzyński - informuje gazeta.pl. #
Ze strony:
http://tnij.org/id6oblx

--
stevep