Pomorze: Ksiądz z ambony zrugał kandydata i mówił o zamachu.

Data: 2010-11-17 03:39:48
Autor: Antenka
Pomorze: Ksiądz z ambony zrugał kandydata i mówił o zamachu.
On 17 Lis, 08:33, Azor jest pedałem <Bro my RP przed pisem@...pl>

Podczas niedzielnej mszy w. w ko ciele w Bukowie ks. Zenon Mach mia nazwa  Bachana komuchem, wrogiem Ko cio a i odradza wiernym g osowanie na niego w wyborach.  <

Takie jego prawo. Każdy ksiądz ma prawo i obowiązek pouczać wiernych o
dokonywaniu najwłaściwszych wyborów. Wybieranie osób niegodnych do
sprawowania funkcji społecznych obciąża ich sumienie i jest grzechem,
a z każdego złego wyboru będą musieli zdać sprawozdanie przed Bogiem
na Sądzie Ostatecznym.

Ksiądz jako ksiądz musi huczeć, także jako obywatel - to jest jego
niezbywalne prawo. Nim został księdzem już był Polakiem, nim  otrzymał
święcenia kapłańskie ( ok. 25 roku życia), już był pełnoletnim
obywatelem tego państwa i przysługiwało mu prawo do głosowania, a
także do wypowiadania się w ważnych kwestiach dotyczących Ojczyzny.
Amen.

Antenka

"Polityka do wspólna troska o dobro wspólne". :-P

Data: 2010-11-17 18:09:19
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Tak? A gdzie to prawo jest zapisane?

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-17 12:13:23
Autor: Antenka
Pomorze: Ksiądz z ambony zrugał kandydata i mówił o zamachu.
On 17 Lis, 18:09, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Antenka napisa :

> On 17 Lis, 08:33, Azor jest peda em <Bro my RP przed pisem@...pl>

> Takie jego prawo. Ka dy ksi dz ma prawo i obowi zek poucza wiernych

Tak? A gdzie to prawo jest zapisane?<

Tam u góry. A ty jakie masz prawo, obrażać uczucia wierzących,
jadowita żmijo?! A prawo ma takie, że jest obywatelem tego kraju czy
to się tobie podoba czy nie. Dodatkowo jego moralnym obowiązkiem jest
wskazywać właściwą drogę swoim owieczkom i bronić je przed wilkami w
owczej skórze. :-P

Antenka

P.s. Ciemnoto ludzka, ten racjonalizm razu pewnego doprowadzi cię do
ściany.

Data: 2010-11-18 01:22:35
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Tam u góry.

A konkretnie?

Data: 2010-11-18 07:37:58
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ds5hq08j5dtp.1vivuwa3p244a.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

[...]

U Kałtenka na suficie.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-18 08:24:02
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

Przypomniałeś mi się klasyk p.t. "Bo mi spalą Matke Boską Częstochowską i
Radio Maryja" :)))))))

Data: 2010-11-19 11:41:13
Autor: Antenka
Pomorze: Ksiądz z ambony zrugał kandydata i mówił o zamachu.
On 18 Lis, 01:22, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Antenka napisał:

A konkretnie?<

Nudzisz. Patykiem na pisaku. Pasuje?

Antenka

P.s. Jak można być tak upierdliwym i nudnym zarazem...

Data: 2010-11-19 20:55:50
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 18 Lis, 01:22, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Antenka napisał:

A konkretnie?<

Nudzisz.

Twoja wiara cię ocaliła synu. Idź w pokoju.

Data: 2010-11-17 22:07:34
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-17 18:09, Grzegorz Z. pisze:
Antenka napisał:

[...]

Cała istota bycia księdzem to wskazywać drogę.

Data: 2010-11-17 22:09:53
Autor: u2
W dniu 2010-11-17 22:07, jadrys pisze:
Cała istota bycia księdzem to wskazywać drogę.

Skąd wiesz skoro jesteś starym ubekiem ?

Data: 2010-11-18 02:59:48
Autor: MH
Pomorze: Ksi±dz z ambony zruga³ kandydata i mówi³ o zamachu.

Ca&#179;a istota bycia ksi&#234;dzem to wskazywa&#230; drog&#234;.

--

Bhahaha , toś Jądrysie dowalił do pieca !!  Chłopie , przecież te facety w
sukienkach wskazują jedyną słuszną drogę => ku kościelnej skarbonce. Hahh , w

I tak ta firma funguje..  Ksiądz ma mi wskazywać drogę ??  OK , młode niewiasty
są fajne !!  No ale .. , niechaj osiągną wiek dajmy na to 18..  A NIE QRVA 10 !!

MH

P.S.  Robisz z siebie pajaca , adorując moherce na psp. Jak Ci pasi , róbcie to
w zaciszu domowym. Uzewnętrzanie tego jest ŻAŁOSNE !!! --

Data: 2010-11-18 21:01:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-18 02:59, MH pisze:

[...]

Zupełnie nie rozumiem tego waszego oskarżania kleru jako takiego, to tak samo jakbyś oskarżał ogół lekarzy z powodu tego że paru z nich zgwałciło swoje pacjentki pod narkozą. Jest na pewno cała masa księży którzy wierzą w to co robią. - Którzy wierzą w swoje posłannictwo i nie chodzi im o pieniądze "owieczek". Ja podobnie jak Ty mam o nich nie najlepsze zdanie, ale skoro ludzie potrzebują ich usług to dlaczego się wtrącać w ich sprawy? I wyzywać ich od najgorszych?

W Twoim P. S. zupełnie nie wiem o co Ci chodzi. Moje osobiste zdanie robi ze mnie pajaca?

Pomorze: Ksiądz z ambony zrugał kandydata i mówił o zamachu.