Pomorze Zachodnie wymaga ogromnej rewitalizacji

Data: 2017-08-06 08:45:24
Autor: u2
Pomorze Zachodnie wymaga ogromnej rewitalizacji
http://telewizjarepublika.pl/konkretne-slowa-ministra-morawieckiego-przylaczamy-z-powrotem-pomorze-zachodnie-do-polski,52203.html

  - Polska nie może być do morza odwrócona plecami - powiedział w programie ,,Gość Wiadomości" wicepremier, minister rozwoju i finansów Mateusz Morawiecki i dodał, że Pomorze Zachodnie wymaga ,,ogromnej rewitalizacji".

W Szczecinie ponad 150 szefów firm z Europy bierze udział w spotkaniach biznesowych w ramach finału The Tall Ships Races w Szczecinie. Rozmowy z przedsiębiorcami prowadzone są na pokładach żaglowców.  - Mamy bardzo dobry dostęp do morza i musimy wykorzystać wszystkie nasze atuty - podkreślił wicepremier. Jako przykłady działań podjętych, by rewitalizować naszą gospodarkę morską podał przekop Mierzei Wiślanej oraz plany budowy tunelu, który ma połączyć wyspę Uznam ze stałym lądem.

I dodał: - Zachodnie Pomorze i Szczecin wymaga ogromnej rewitalizacji. Teraz rodzi się przed nami szansa wraz z odbudową portu szczecińskiego. To jest polska racja stanu. Budujemy promy, pierwsze w stoczni szczecińskiej promy od 1978 r. - mówił Mateusz Morawiecki. - Przyłączamy zatem Zachodnie Pomorze z powrotem do Polski - dodał.

Wicepremier mówił o świetnych wynikach swojej niedawnej wizyty w Londynie, gdzie rozmawiał z szefami wielkich, ogólnoświatowych firm, zainteresowanymi inwestycjami w Polsce. Przyciągają ich do naszego kraju coraz lepsze wyniki gospodarcze oraz wykwalifikowana kadra. - Zagraniczni inwestorzy dostrzegają potencjał polskich przedsiębiorców i to, jak wygląda nasza gospodarka - powiedział Mateusz Morawiecki.  - Są zbudowani tym, jak polska gospodarka wygląda w całości. Jeszcze pół roku temu większość analityków prognozowała wzrost gospodarczy Polski na dwa, albo nawet na jeden procent. Tymczasem wzrost gospodarczy przewyższy 3,5 procent. Deficyt budżetowy jest jednym z najniższych w historii trzeciej Rzeczpospolitej, a uszczelnienie podatków i bardzo dobra ściągalność CIT i VAT prowadzi do tego, że mamy niższe potrzeby pożyczkowe. To jest dostrzegane przez wszystkich analityków finansowych na całym świecie - tłumaczył wicepremier.

Źródło: TVP Info

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-08-06 11:07:40
Autor: Lord Donate
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5986bb05$0$661$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Buuuuuuuhahahhahahahahahahahhahahahahaaaaaaa! Z Biedroniem sobie pogadajcie. ;-)))

CL

Data: 2017-08-06 06:32:05
Autor: Zenek Kapelinder
Pomorze Zachodnie wymaga ogromnej rewitalizacji
pogadaj pizdziak z Sikorskim o Schetynie.

Data: 2017-08-06 17:38:48
Autor: Lord Donate
Kogutek wymaga gromnej rewitalizacji
WON PSIKUTASIE !!!

kozi bobek "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
pogadałem z kozą o wyłupaistej. Nie jest prawdą, że  to ja dymam kozę. To
mój kolega z kotłowni to lubi bo ma niedowład w obu rękach. Ja tylko w
prawej..

Zamkniesz w końcu Zenuś to swoje ryło ty psycholu? ;-)))

CL

Data: 2017-08-18 12:59:49
Autor: Budzik
Pomorze Zachodnie wymaga ogromnej rewitalizacji
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

pogadaj pizdziak z Sikorskim o Schetynie.

Zenek, daj znać do kiedy oprócz elektrowstrzasów to bedzie jedyne co masz sensownego do powiedzenia w odpowiedzi na kazdy post - dam ci tymczasowego plonka coby nie zasmiecac sobie grupy debilnymi wyzwiskami na poziomie przedszkola. Z góry wielkie dzieki.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2017-08-18 14:45:58
Autor: Zenek Kapelinder
Pomorze Zachodnie wymaga ogromnej rewitalizacji
Jak dla mnie to mozesze mnie do kf wsadzic. Mam to w dupie.

Data: 2017-08-19 07:45:07
Autor: Lord z Donate
kotłownia wymaga ogromnej rewitalizacji
Jak dla mnie to mozesze mnie kij od bejsbola w dupę wsadzic. Uwielbiam to miec w dupie. Uwielbiam też żreć koopsztale, To wspaniała przekonska takie coś jak ośmiorniczki ktorych nie jadam bo obrzydliwy jestem jak mi gówno z nich po brodzie cieknie. Wolę koopsztale. To jest żarcie!

Data: 2017-08-19 19:59:46
Autor: Budzik
Pomorze Zachodnie wymaga ogromnej rewitalizacji
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Jak dla mnie to mozesze mnie do kf wsadzic. Mam to w dupie.

Alez wiem ze mogę. I wiem ze masz...
Ja tylko grzecznie prosiłem... cobym miał szanse trafić na jakies sensowne Twoje wypowiedzi a nie tylko na tą dziecinade ktora odwalacie w 90% postów.
Zwykła ludzka, grzeczna prosba.
Oczywiście zrozumiem odmowe.

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Pomorze Zachodnie wymaga ogromnej rewitalizacji