Pomówienie - czy artykuł 212 kodeksu karnego ma tutaj zastosowanie?

Data: 2010-07-24 17:23:40
Autor: TomekK
Pomówienie - czy artykuł 212 kodeksu karnego ma tutaj zastosowanie?

Witam.

Pracuję w korporacji, gdzie otrzymuje się premie sprzedażowe.

Jedno z zamówień, które pozyskałem zostało (ja to nazywam "ukradzione") przez innego pracownika.
Dzięki temu ten pracownik dostanie za nie prowizję, a zamówienie pozyskałem ja.

W mailu do tego pracownika użyłem stwierdzenia: "...zwyczajnie ukradł Pan zamówienie".

Ów maila wysłałem również do jego kierownika.

Jakiego "ów", to słowo się odmienia, jak widze coś takiego, to aż mnie skręca.

Kierownik tego pracownika straszy mnie teraz artykułem 212 kodeksu karnego.

Czy ten artykuł ma zastosowanie w tym przypadku ?

Tak.

Data: 2010-07-24 17:42:19
Autor: Andrzej Kubiak
[OT]Pomówienie - czy artykuł 212 kodeksu karnego ma tutaj zastosowanie?
Dnia Sat, 24 Jul 2010 17:23:40 +0200, TomekK napisał(a):

Ów maila wysłałem również do jego kierownika.
Jakiego "ów", to słowo się odmienia,

"Ów" jest tu akurat OK, mógłbyś raczej czepić się "maila".

jak widze coś takiego, to aż mnie skręca.

"Widzę".

AK

Data: 2010-07-24 19:15:34
Autor: Andrzej Kubiak
[OT]Pomówienie - czy artykuł 212 kodeksu karnego ma tutaj zastosowanie?
Dnia Sat, 24 Jul 2010 18:31:21 +0200, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl
napisał(a):

Ów maila wysłałem również do jego kierownika.
Jakiego "ów", to słowo się odmienia,
"Ów" jest tu akurat OK, mógłbyś raczej czepić się "maila".
A nie "owego"? :)

Wysyła się (ów) mail, nie maila. Wysyła się list, nie lista.

AK

Pomówienie - czy artykuł 212 kodeksu karnego ma tutaj zastosowanie?