Pomówienie na stronie www i obraza przez e-mail

Data: 2011-07-05 01:47:05
Autor: Ramnusen
Pomówienie na stronie www i obraza przez e-mail
> Dzień dobry.
> Mam pytanie. > [...]
> Janusz

Nie ma absolutnie żadnego znaczenia jaka jest domena, w jakim języku jest forum, czy z jakiego kraju jest jego administrator. Liczy się to, gdzie jest hosting, tam bowiem znajduje się ten krzywdzący wpis. Skoro wpis jest w Honkg Kongu to podlewa generalnie prawu ChRL oraz odpowiednim przepisom specjalnego regionu jakim jest właśnie Honkg Kong w ramach ChRL. Nie mam pojęcia jak to prawo ma się do opisanej historii, wiem za to, że polskie, unijne czy amerykańskie prawo, gówno tam znaczy :) Administrator więc ma absolutną rację, że równo zlewa straszenie go polskim tzw. wymiarem sprawiedliwości :)
Chyba najkompetentniej odpowiedziała Ci ta firma, która hostuje forum. Napisali Ci jaka jest droga do usunięcia wpisu. Zakładasz sprawdę w sądzie w HK i żądasz usunięcia wpisów. Sam oceń czy Ci się to opłaca i czy jest to w ogóle możliwe - być może, że takie wpisy bowiem wcale nie łamią prawa tego ChRL.
Życzę powodzenia,
Ramnusen

--

Pomówienie na stronie www i obraza przez e-mail