Pomóż cyckowi wykryć kolejnych faszystów!!!

Data: 2010-09-18 16:48:07
Autor: Hans Kloss
Pomóż cyckowi wykryć kolejnych faszystów!!!
Niestrudzony grupowy tropiciel faszystów, niejaki bęcwał cycek,
doczekał się epigona w postaci niejakiego durnia Nałęcza:
"Martwię się trochę o Pana Profesora Nałęcza, niestrudzonego
tropiciela pochodni i urządzeń generujących dźwięk, niechybnie
wskazujących na nazistowskie sympatie i skłonności ( według
najnowszych osiągnięć naukowego tropicielstwa faszyzmu, światło i
dźwięk to atrybuty narodowego socjalizmu, niczym pieprzyki na ciele
czarownicy, jako znamię Szatana). Musi mieć strasznie dużo roboty, tak
ścigać tego Panasonica i Grundiga, zasypując te firmy , zapewne, e-
mailami nakazującymi natychmiastowe zaprzestanie faszystowskiej
działalności i ewentualne wpłacenie jakiegoś zadośćuczynienia
pieniężnego na fundusz "Nigdy więcej" . No i te pochodnie i znicze,
akurat nadchodzi ciężki czas dla Profesora, gdy sympatycy faszyzmu
będą starali się ukryć w tłumie ludzi z otwartym ogniem- mianowicie,
Zaduszki [...] Zapytajmy sami siebie- co TY zrobiłeś, by wykryć
faszystę ( w rozumieniu faszystologii a'la Nalecz, czyli nosiciela
pochodni)!?
Ja mam sumienie czyste- proszę bardzo- dowód rzeczowy!!!
http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,2053561.html
Po godz. 23 ul. Piotrkowską ruszył wieczorny marsz Z POCHODNIAMI
zorganizowany przez Młodych Demokratów (młodzieżówka Platformy
Obywatelskiej). Na czele szli posłowie PO [...] Wszystko się
zgadza,nawet antysemickie teksty pani Śledzińskiej można przytoczyć, w
ramach czynności procesowych, wszystko, jak się należy. Ja swoje
zrobiłem, teraz wasza kolej."
Całość na: http://niepoprawni.pl/blog/1489/pomoz-naleczowi-czyli-i-ty-wykryj-faszyste
J-23

Data: 2010-09-19 02:10:39
Autor: Jaksa

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]
-- --

Ja też mam pytanie. A mianowicie, co faszyzm ma do narodowego socjalizmu?

Jaksa

Data: 2010-09-18 17:30:35
Autor: Hans Kloss
On 19 Wrz, 02:10, "Jaksa" <Ja...@podole.pl> wrote:

Ja też mam pytanie. A mianowicie, co faszyzm ma do narodowego socjalizmu?
Włoscy i hiszpańscy (nie wszyscy)  faszyści  walczyli po stronie
niemieckich nazistów w czasie WWII. No i te pochodnie.....
To chyba wszystko.
J-23

Data: 2010-09-18 22:53:47
Autor: DJ MC Donald Musk
On 19 Wrz, 02:30, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Włoscy i hiszpańscy (nie wszyscy)  faszyści  walczyli po stronie
niemieckich nazistów w czasie WWII. No i te pochodnie.....

No ale i rosjanie pod stalingradem walczyli u boku niemieckich
nazistow - i wez tu to wszystko zrozum...
a i nawet anglicy mieli jakas SSmanska dywizje czy pulk...
cholera... Cyc musi rozstrzygnac kto jest kim...

Data: 2010-09-19 10:42:01
Autor: raff
W dniu 2010-09-19 07:53, DJ MC Donald Musk pisze:
On 19 Wrz, 02:30, Hans Kloss<mrdevi...@gmail.com>  wrote:
On 19 Wrz, 02:10, "Jaksa"<Ja...@podole.pl>  wrote:

Ja teĹź mam pytanie. A mianowicie, co faszyzm ma do narodowego socjalizmu?

Włoscy i hiszpańscy (nie wszyscy)  faszyści  walczyli po stronie
niemieckich nazistĂłw w czasie WWII. No i te pochodnie.....
[...]

To proste...

Kazdy, kto nie zgadza sie z cyckiem jest faszysta.

R.
--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-09-19 13:39:02
Autor: Kaczysta

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i74icp$kv0$1news.onet.pl...
[...]

Rodowód faszystów pochodzi od pojęcia "razem, wspólnie". Przykładem była jedna witka, którą każdy
może złamać - w przypadku wiązki takich witek ta sztuka się nie uda. Pierwsi faszyści tworzyli właśnie grupy takich pojedynczych witek.
Nieodparcie przychodzi mi na myśl ideologia komunistyczna - tam też była podobna koncepcja.
AZ

Data: 2010-09-19 13:40:40
Autor: u2
W dniu 2010-09-19 13:39, Kaczysta pisze:
Nieodparcie przychodzi mi na myśl ideologia komunistyczna - tam też była podobna koncepcja.

Ta, tylko tam były jaczejki. Inna nazwa, ale idea ta sama.

Data: 2010-09-19 03:01:28
Autor: Jaksa

[...]

-- -- -
Przecież niemal połowa Europy walczyła po stronie Niemiec.

Jaksa

PS
  Polska szlachta też lubiła kuligi z pochodniami.

Data: 2010-09-19 10:10:21
Autor: Polok_prawdziwy
Pomóż cyckowi wykryć kolejnych faszystów!!!

Pomodliłeś siem jus dzisioj, ze tukej twoje PIERDOŁY prezemtujes, śMIERDZONCY KACY ŁODCHODZIE...!?

Data: 2010-09-19 02:27:13
Autor: Hans Kloss
On 19 Wrz, 10:10, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Hans Kloss wrote:

Pomodliłeś siem jus dzisioj, ze tukej twoje PIERDOŁY

A stulżesz ryj plugawy, pokurwiony cepeliowski gnojoskrobie ;)
J-23

Data: 2010-09-19 12:30:52
Autor: Polok_prawdziwy

Hans Kloss wrote:

Pomodliłeś siem jus dzisioj, ze tukej twoje PIERDOŁY

A stulżesz ryj plugawy, pokurwiony cepeliowski gnojoskrobie ;)

Całuj WSPARKEM Burka...!!!

Data: 2010-09-19 13:26:37
Autor: u2
W dniu 2010-09-19 12:30, Polok_prawdziwy pisze:
A stulżesz ryj plugawy, pokurwiony cepeliowski gnojoskrobie ;)
Całuj WSPARKEM Burka...!!!

To ty szparkę masz ?

Data: 2010-09-19 13:30:33
Autor: raff
W dniu 2010-09-19 13:26, u2 pisze:
W dniu 2010-09-19 12:30, Polok_prawdziwy pisze:
A stulĹźesz ryj plugawy, pokurwiony cepeliowski gnojoskrobie ;)
Całuj WSPARKEM Burka...!!!

To ty szparkę masz ?

wylacznie !

R.

Data: 2010-09-19 11:31:37
Autor: u2
W dniu 2010-09-19 01:48, Hans Kloss pisze:
Niestrudzony grupowy tropiciel faszystów, niejaki bęcwał cycek,

Przecież cyc nienawidzi Żydów i masonów. To on jest grupowym faszystą.

Data: 2010-09-19 11:36:05
Autor: u2
W dniu 2010-09-19 11:34, raff pisze:
Przecież cyc nienawidzi Żydów i masonów. To on jest grupowym faszystą.

Jak smiesz.

Z faszystami się nie patyczkuję.

Data: 2010-09-20 10:58:36
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c95d87a$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-19 01:48, Hans Kloss pisze:
Niestrudzony grupowy tropiciel faszystów, niejaki bęcwał cycek,

Przecież cyc nienawidzi Żydów i masonów. To on jest grupowym faszystą.

cycek robi nabor faszystow na grupie...
pewnie Kupa i Kałecki sie zalapia...

Pomóż cyckowi wykryć kolejnych faszystów!!!