Pomozcie - jak odsprzedac domene

Data: 2009-04-08 23:43:20
Autor: MarkX
Pomozcie - jak odsprzedac domene
Posiadam DG. Jestem na ryczalcie + kasa fiskalna, zwolniony z VAT. Jakis czas temu kiedy jeszcze nie mialem DG kupilem domene. Znalalzlem na nia kupca - firme. Wystarczy im rachunek.
Jak zalatwic sprawe od strony podatkowej? Zrobic cesje domeny z konta prywatnego na dane mojej firmy, a nastepnie cesja na kupujacego? Po przerobieniu domeny na firmowa, jak wciagnac ja na stan firmy? Srodki trwale? Niestety nie mam o tym bladego pojecia. Jak sprzedac? Paragon + rachunek, czy wystarczy sam rachunek? Jaki zaplacic podatek? 3%? 5,5%? 8,5%? 17%?

A moze sprzedac jako osoba prywana? Jak wtedy to rozliczyc z urzedem? W rozliczeniu rocznym?

W kazdym razie tak, czy siak interesuje mnie procedura podatkowa przy sprzedazy domeny firma - firmie oraz firma - osobie prywatnej.

Jezeli nie macie pojecia, to prosze mnie naprowadzic na kogos kto takowe pojecie moze miec :) Sprawa dosyc pilna
pozdrawiam
MarkX

Pomozcie - jak odsprzedac domene