Pomozcie, jaki rower wybrac

Data: 2009-07-20 11:35:55
Autor: tr51
Pomozcie, jaki rower wybrac
Planuje zakup roweru crossowego - jazda to glownie asfalt (80%),
troche lesnych drog i troche ciezszego terenu,
Pozatym ma on sluzyc na ok. miesieczne (lub 2) wyprawy rowerowe (z
sakwami) m.in. po europie - alpy czy balkany.
Rozwazam takie oto rowery ale moze macie jakies inne propozycje (cena
do 3000 zl - ale mysle ze w 2000 zl moge kupic cos rozsadnego):
1.Cos ze stajny kellys np. Kellysa Equisite - cena 1670zl,
http://www.kellys-bicycles.com/index.php?module=catalog&cPath=1_225_232&pID=17947
2.Unibike - szczegolnie ZETHOS - cena 2000 zl http://www.unibike.pl/zethos.html
3. Author Airline -  cena 2200 zl http://www.author.pl/www/rower/?id=348

Szukalem na roznych forach informacji o tych rowerach i wiedze mam
spora, ale nadal mam watpliwosc,
Zalezy mi na wytrzymalym rowerze z dobrym osprzetem,
najbardziej sklaniam sie do Unibik'a ale nie wielu jest uzytkownikow
modelu Zethos.
Bede wdzieczny za wszelkie rady i wskazowki.

Data: 2009-07-20 21:00:07
Autor: 4przemo77
Pomozcie, jaki rower wybrac

Uzytkownik "tr51" <dlancucki@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f1e1e061-5cfe-4099-b353-f535cc6653f4v20g2000yqm.googlegroups.com...
Planuje zakup roweru crossowego - jazda to glownie
ciach

Coz - Zethoda nie uzytkuje ale mam Vipera. Co do tego modelu to na pierwszych 20 km "poszly" mi 2 tylne piasty. Dosc juz mialem napraw gwarancyjnych bo zamiast jezdzic rower stal w serwisie. Wymienilem na swoj koszt na piaste od modelu LX i od tego czasu mam spokoj. Moze znaczenie ma to ze waze 120 kg, ale coz - mysle ze sprzedawca powinien mnie ostrzec przy kupnie ze przy mojej wadze piasta moze nie wytrzymac i musze ja wymienic na mocniejsza. Nie wiem - ja w kazdym badz razie drugi raz bym Unibike nie kupil.

Data: 2009-07-20 12:06:47
Autor: Adamo
Pomozcie, jaki rower wybrac
On 20 Lip, 21:00, "4przemo77" <prz...@emiasto.com.pl> wrote:
Uzytkownik "tr51" <dlancu...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:f1e1e061-5cfe-4099-b353-f535cc6653f4v20g2000yqm.googlegroups.com...> Planuje zakup roweru crossowego - jazda to glownie

Mam kellysa axisa rower idealny przezył ze mna codzienne rowerowanie,
bardzo cieżki teren i wyprawy sakwiarskie
czyli jak najbardziej kelly's

Data: 2009-07-20 21:16:01
Autor: 4przemo77
Pomozcie, jaki rower wybrac

Użytkownik "4przemo77" <przemo@emiasto.com.pl> napisał w wiadomości
koszt na piaste od modelu LX

Mala poprawka - wymienilem na XT, a nie LX

Data: 2009-07-22 02:45:25
Autor: tr51
Pomozcie, jaki rower wybrac
Dzieki za odpowiedz - kellys jest zdecydowanie ladniejszy od unibikea
ale unibike ma lepszy osprzet....jeszcze obydwu rowerow nie widzialem
wiec trudno wybierac

Pomozcie, jaki rower wybrac