Pomozcie mi wycenic starszego kompa :)

Data: 2009-09-18 10:10:01
Autor: quent
Pomozcie mi wycenic starszego kompa :)
Użytkownik "WRonX" <wronx@-CUT-wronx.net> napisał w wiadomości news:h8vf49$oqo$1news.wp.pl...
Jak dwie ostatnie pozycje od biedy moze bym wycenil, tak zestawu komputerowego nie umiem calosciowo objac, bo nie wiem, jakie sa trendy, jak sie sprzedaje calosc.

Wystaw na allegro od zlotowki na jakis dluzszy czas - dowiesz sie ile to jest warte.

Pozdr.

Data: 2009-09-18 12:18:29
Autor: Q
Pomozcie mi wycenic starszego kompa :)
Wystaw na allegro od zlotowki na jakis dluzszy czas - dowiesz sie ile to jest warte.

i wystaw tak, zeby aukcja konczyla sie w niedziele kolo 20-22,
czyli np. w czwartek o 21 na 10 dni :)

Pozdr.

hehe, pierwszy raz ktos podszywa sie pode mnie ;)

Data: 2009-09-18 12:44:48
Autor: quent
Pomozcie mi wycenic starszego kompa :)
hehe, pierwszy raz ktos podszywa sie pode mnie ;)

Pamietaj zeby trzymac z ziomem w czasie proby!

Szacun!
;-)

Pomozcie mi wycenic starszego kompa :)