Pomóżcie mi z laptopem

Data: 2018-05-08 07:59:44
Autor: ń
Pomóżcie mi z laptopem
Trzeba zacząć od BIOS i sprawdzić, czy w BIOS występuje coś takiego jak włącz/wyłącz WAN (zwykle zaraz obok są też opcje dla WiFi/LAN czy Bluetooth).
Jeśli w BIOS jest ten WAN, to trzeba go włączyć i później podobnie pozwolić w opcjach sprzętowego wyłącznika sieci (suwaczek lub przycisk, często powiązany z jakimś światełkiem np. niebieskim).

-- -- -
Jaka ścieżka w panelu sterowania lub inne działanie pomoże mi sprawdzić, czy mój komputer może z karty SIM mieć internet?

Pomóżcie mi z laptopem