Pomóżcie wybrać.

Data: 2016-01-06 06:36:46
Autor: charwel
Pomóżcie wybrać.
No to już się chyba zdecydowałem na jeden z samochodów:
Renault Laguna 3 2.0T
Honda Accord 2.4

Za pierwszym przemawia możliwość kupna nowszego rocznika za te same pieniądze, za drugim chwalony silnik, podobno dobra skrzynia automatyczna (tak bym wolał), łańcuch rozrządu, ogólnie opinie o bezawaryjnej eksploatacji ( ale to samo piszą o Lagunie3) i to, że mam motocykl Hondy ;)
Mogę przeznaczyć na samochód 30000zł. Nie jest to dużo, ale więcej nie dam rady :) Chcę samochód o mocy w okolicach 200KM, najlepiej z automatem, najlepiej kombi. Dla rodziny 2+1. Będzie raczej używane w trasę kilka razy w roku, bo na co dzień jest w domu jest samochód służbowy ;)

Może jakaś inna propozycja?

Pozdrawiam

charwel

Data: 2016-01-06 16:08:59
Autor: tadzik
Pomóżcie wybrać.
charwel <jazzumi3a@wp.pl> Wrote in message:
na co dzień jest w domu jest samochód służbowy ;)

Proszę jeszcze o informację pod który US Pan podlega.
Dziękuję z góry :)

--
Pozdro
tadzik

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-01-06 07:12:28
Autor: robert.dublowski
Pomóżcie wybrać.
Chodzi o to, że nie muszę używać prywatnego samochodu na dojazd i powrót z pracy :)

Data: 2016-01-06 07:12:44
Autor: robert.dublowski
Pomóżcie wybrać.
Chodzi o to, że nie muszę używać prywatnego samochodu na dojazd i powrót z pracy :)

Data: 2016-01-06 17:51:23
Autor: Cavallino
Pomóżcie wybrać.
W dniu 06.01.2016 o 16:12, robert.dublowski@gmail.com pisze:
Chodzi o to, że nie muszę używać prywatnego samochodu na dojazd i powrót z pracy :)

No właśnie musisz, tylko co najwyżej o tym nie wiesz.

Data: 2016-01-06 16:50:45
Autor: masti
Pomóżcie wybrać.
Cavallino wrote:

W dniu 06.01.2016 o 16:12, robert.dublowski@gmail.com pisze:
Chodzi o to, że nie muszę używać prywatnego samochodu na dojazd i powrót z pracy :)

No właśnie musisz, tylko co najwyżej o tym nie wiesz.

oczywiście, że to nie prawda

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2016-01-06 18:15:44
Autor: cef
Pomóżcie wybrać.
W dniu 2016-01-06 o 17:51, Cavallino pisze:
W dniu 06.01.2016 o 16:12, robert.dublowski@gmail.com pisze:
Chodzi o to, że nie muszę używać prywatnego samochodu na dojazd i
powrót z pracy :)

No właśnie musisz, tylko co najwyżej o tym nie wiesz.

Skąd wiesz jaką ma umowę?
Ja miałem taką, że miałem być zawsze "pod samochodem"
i auto na parkingu strzeżonym nie dalej niż 1500m od domu.
Firma płaciła za to - stosowna umowa - stosowne przychody uwzględnione w PIT.
Więc nie zakładaj od razu, że pijak i złodziej :-)

A w temacie: co to za alternatywa Laguna?
Bierz japońca.

Data: 2016-01-07 08:54:32
Autor: Robert De
Pomóżcie wybrać.
Też się skłaniam ku Hondzie.

Data: 2016-01-07 18:40:55
Autor: Cavallino
Pomóżcie wybrać.
W dniu 07.01.2016 o 17:54, Robert De pisze:
Też się skłaniam ku Hondzie.

Cytuj na co odpowiadasz, bo nijak to nie wynika z Twoje posta.

Data: 2016-01-07 09:45:42
Autor: Robert De
Pomóżcie wybrać.
W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 18:40:56 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
W dniu 07.01.2016 o 17:54, Robert De pisze:
> Też się skłaniam ku Hondzie.

Cytuj na co odpowiadasz, bo nijak to nie wynika z Twoje posta.

No właśnie widzę. Z telefonu odpowiadałem i tak się rozsypało.

Data: 2016-01-07 21:55:23
Autor: PiteR
Pomóżcie wybrać.
na  ** p.m.s **  cef pisze tak:

[...]

Wystarczy dzipies i czar służbowego pryska.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-01-07 22:31:01
Autor: masti
Pomóżcie wybrać.
PiteR wrote:

na  ** p.m.s **  cef pisze tak:

Skąd wiesz jaką ma umowę?
Ja miałem taką, że miałem być zawsze "pod samochodem"
i auto na parkingu strzeĹźonym nie dalej niĹź 1500m od domu.
Firma płaciła za to - stosowna umowa - stosowne przychody
uwzględnione w PIT.
Więc nie zakładaj od razu, że pijak i złodziej :-)

Wystarczy dzipies i czar służbowego pryska.

nie mam zadnych ograniczeń poza nietankowaniem na kartę paliwową na
urlopie. Mogę sobie pojechać do dowolnego kraju gdzie działa zielona
karta. to co niby pryska?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2016-01-07 22:52:21
Autor: cef
Pomóżcie wybrać.
W dniu 2016-01-07 o 21:55, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  cef pisze tak:

[...]

A to już zależy od firmy i umowy, bo są takie, gdzie mają
głęboko w d... gdzie jeździsz nawet z GPS, różna jest mentalność w tych sprawach.
Ja nie mogłem tylko wyjechać z UE

Data: 2016-01-06 18:13:22
Autor: abn140
Pomóżcie wybrać.

Może jakaś inna propozycja?
c5?
wez albo to czym Ci sie lepiej jezdzi, albo te sztuke ktora bedzie w lepszym stanie.
stan daleko wazniejszy niz marka jak sie kupuje auto za 30k....

Data: 2016-01-07 08:53:47
Autor: Robert De
Pomóżcie wybrać.
No dla mnie 30k to sporo kasy ;)

Data: 2016-01-07 09:46:47
Autor: Robert De
Pomóżcie wybrać.

Data: 2016-01-06 23:52:42
Autor: Lewis
Pomóżcie wybrać.
W dniu 2016-01-06 o 15:36, charwel pisze:
[...]

Vectra C, SAAB 9-3 poliftowe z 2.0t. Ewentualnie Signum tez z 2.0t.
Samym softem spokojnie robisz 200+ z każdej wersji mocowej.

W oplu silnik to Z20NET w saabie B207 (E L R w zależności od mocy nominalnej).

Lewis

Data: 2016-01-07 08:53:14
Autor: Robert De
Pomóżcie wybrać.
Dzięki. Zaraz poczytam :)

Data: 2016-01-07 09:46:13
Autor: Robert De
Pomóżcie wybrać.
W dniu środa, 6 stycznia 2016 23:52:46 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
> [...]

Samym softem spokojnie robisz 200+ z każdej wersji mocowej.

W oplu silnik to Z20NET w saabie B207 (E L R w zależności od mocy nominalnej).

-- Pozdrawiam
Lewis

Dzięki. Zaraz poczytam :)

Data: 2016-01-11 01:26:41
Autor: AA
Pomóżcie wybrać.
W dniu środa, 6 stycznia 2016 15:36:47 UTC+1 użytkownik charwel napisał:
[...]

W Lagunie masz także trwały i chwalony silnik, z bezproblemową, chłodzoną wodą turbiną, na niedrogim pasku rozrządu, tanich cewkach, spięty z udaną, 6-biegową automatyczną skrzynią. Czyli podobnie, jak w Accordzie.

Jedyna różnica to turbina - w Lagunie jest przyjemniejsza do kulania się charakterystyka (chociaż w sumie 2.4 w Hondzie też dobrze jedzie od dołu) i rozwojowość - za kilka tysięcy można zrobić 230-240KM.

Wady laguny: trzeszczące plastiki; bywa, że szwankują pierdoły w elektronice (Hands Free, aut. ręczny, radio/BT - chociaż to jest raczej wkurzające, niż uniemożliwiające jazdę). --
pozdr
AA

Pomóżcie wybrać.