Pomóżcie wybrać.

Data: 2016-01-06 16:08:59
Autor: tadzik
Pomóżcie wybrać.
charwel <jazzumi3a@wp.pl> Wrote in message:
na co dzień jest w domu jest samochód służbowy ;)

Proszę jeszcze o informację pod który US Pan podlega.
Dziękuję z góry :)

--
Pozdro
tadzik

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-01-06 07:12:28
Autor: robert.dublowski
Pomóżcie wybrać.
Chodzi o to, że nie muszę używać prywatnego samochodu na dojazd i powrót z pracy :)

Data: 2016-01-06 07:12:44
Autor: robert.dublowski
Pomóżcie wybrać.
Chodzi o to, że nie muszę używać prywatnego samochodu na dojazd i powrót z pracy :)

Data: 2016-01-06 17:51:23
Autor: Cavallino
Pomóżcie wybrać.
W dniu 06.01.2016 o 16:12, robert.dublowski@gmail.com pisze:
Chodzi o to, że nie muszę używać prywatnego samochodu na dojazd i powrót z pracy :)

No wła¶nie musisz, tylko co najwyżej o tym nie wiesz.

Data: 2016-01-06 16:50:45
Autor: masti
Pomóżcie wybrać.
Cavallino wrote:

W dniu 06.01.2016 o 16:12, robert.dublowski@gmail.com pisze:
Chodzi o to, że nie muszę używać prywatnego samochodu na dojazd i powrót z pracy :)

No właśnie musisz, tylko co najwyżej o tym nie wiesz.

oczywiście, że to nie prawda

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2016-01-06 18:15:44
Autor: cef
Pomóżcie wybrać.
W dniu 2016-01-06 o 17:51, Cavallino pisze:
W dniu 06.01.2016 o 16:12, robert.dublowski@gmail.com pisze:
Chodzi o to, że nie muszę używać prywatnego samochodu na dojazd i
powrót z pracy :)

No wła¶nie musisz, tylko co najwyżej o tym nie wiesz.

Sk±d wiesz jak± ma umowę?
Ja miałem tak±, że miałem być zawsze "pod samochodem"
i auto na parkingu strzeżonym nie dalej niż 1500m od domu.
Firma płaciła za to - stosowna umowa - stosowne przychody uwzględnione w PIT.
Więc nie zakładaj od razu, że pijak i złodziej :-)

A w temacie: co to za alternatywa Laguna?
Bierz japońca.

Data: 2016-01-07 08:54:32
Autor: Robert De
Pomóżcie wybrać.
Też się skłaniam ku Hondzie.

Data: 2016-01-07 18:40:55
Autor: Cavallino
Pomóżcie wybrać.
W dniu 07.01.2016 o 17:54, Robert De pisze:
Też się skłaniam ku Hondzie.

Cytuj na co odpowiadasz, bo nijak to nie wynika z Twoje posta.

Data: 2016-01-07 09:45:42
Autor: Robert De
Pomóżcie wybrać.
W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 18:40:56 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
W dniu 07.01.2016 o 17:54, Robert De pisze:
> Też się skłaniam ku Hondzie.

Cytuj na co odpowiadasz, bo nijak to nie wynika z Twoje posta.

No wła¶nie widzę. Z telefonu odpowiadałem i tak się rozsypało.

Data: 2016-01-07 21:55:23
Autor: PiteR
Pomóżcie wybrać.
na  ** p.m.s **  cef pisze tak:

[...]

Wystarczy dzipies i czar służbowego pryska.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-01-07 22:31:01
Autor: masti
Pomóżcie wybrać.
PiteR wrote:

na  ** p.m.s **  cef pisze tak:

SkÄ…d wiesz jakÄ… ma umowÄ™?
Ja miałem taką, że miałem być zawsze "pod samochodem"
i auto na parkingu strzeĹĽonym nie dalej niĹĽ 1500m od domu.
Firma płaciła za to - stosowna umowa - stosowne przychody
uwzględnione w PIT.
Więc nie zakładaj od razu, że pijak i złodziej :-)

Wystarczy dzipies i czar służbowego pryska.

nie mam zadnych ograniczeń poza nietankowaniem na kartę paliwową na
urlopie. Mogę sobie pojechać do dowolnego kraju gdzie działa zielona
karta. to co niby pryska?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2016-01-07 22:52:21
Autor: cef
Pomóżcie wybrać.
W dniu 2016-01-07 o 21:55, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  cef pisze tak:

[...]

A to już zależy od firmy i umowy, bo s± takie, gdzie maj±
głęboko w d... gdzie jeĽdzisz nawet z GPS, różna jest mentalno¶ć w tych sprawach.
Ja nie mogłem tylko wyjechać z UE

Pomóżcie wybrać.