Pomóżcie wybrać pierwszy poważny rower (dla 3-latka) ;)

Data: 2010-02-14 18:37:07
Autor: kml
Pomóżcie wybrać pierwszy poważny rower (dla 3-latka) ;)

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:hl9bs4$fm0$1inews.gazeta.pl...
Zwykle to ja doradzam ludziom, jaki wybrać rower, ale im bardziej rozmiar koła odbiega od 26", tym mniejszą mam wiedzę ;) Dlatego tym razem chciałbym prosić Was o pomoc.

Szukam roweru dla 3-latka (chłopak) o parametrach:
- ~95 cm wzrostu
- ~13 kg wagi

Priorytetem jest niska masa roweru (<8 kg, rama alu).

Byłbym wdzięczny za podsunięcie jakichś ciekawych modeli, cenowo nie odbiegających zbyt drastycznie od średniej (500-600 zł). I jeszcze jedno pytanie podstawowe: jaki rozmiar kół?

Znajomy 3 albo 4 latek miał taki rower z decathlonu. OIDP to był ciut droższy, ale sam w sobie naprawdę git tzn: alu, wolnobieg, v-ka jedna a do tego ładny kolor etc słowem naprawde fajny rower dla malucha.

kml
Last update 9/1/2010 Beskidy 2009/2010.

Pomóżcie wybrać pierwszy poważny rower (dla 3-latka) ;)