Pomozcie zidentyfikowac

Data: 2010-12-24 14:11:25
Autor: Jaroslaw Berezowski
Pomozcie zidentyfikowac
Witam.

Jakis czas temu katem oka na TVN Turbo byl test uzywek dla mlodocianych (tzn. na B1) i wpadlo mi w ucho info o samochodziku jakies firmy (franuskiej?) z rama przestrzenna, wygladal troche jak Punto. Kojarzycie moze nazwe tej firmy?

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-12-24 16:39:16
Autor: Jaroslaw Berezowski
Pomozcie zidentyfikowac
Dnia Fri, 24 Dec 2010 15:19:29 +0100, kamil d napisał(a):

Aixam?
Nie ale blisko, to byl Ligier :) Oczywiscie znalazlem 3min po wyslaniu posta, wczesniej przez 2 tyg nie moglem :)
http://ligiercars.com/images/Ligier-2.jpg

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-12-24 19:25:55
Autor: Karol Y
Pomozcie zidentyfikowac
Nie ale blisko, to byl Ligier :) Oczywiscie znalazlem 3min po wyslaniu
posta, wczesniej przez 2 tyg nie moglem :)
http://ligiercars.com/images/Ligier-2.jpg

To podobne do punto? Już bardziej do smarta :-P

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-12-24 21:04:35
Autor: =Marcos=
Pomozcie zidentyfikowac
To podobne do punto? Już bardziej do smarta :-P

Układ reflektory-maska faktycznie lekko jak Punto. A cało¶ć jak Twingo :]

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2010-12-25 01:37:39
Autor: Jaroslaw Berezowski
Pomozcie zidentyfikowac
Dnia Fri, 24 Dec 2010 21:04:35 +0100, =Marcos= napisał(a):

To podobne do punto? JuĹĽ bardziej do smarta :-P

Układ reflektory-maska faktycznie lekko jak Punto. A całość jak Twingo
:]
No wlasnie, od przodu (a takie ujecie wpadlo mi z TV w oko) wyglada jak stary punciak.
BTW popatrzylem na ceny microcarow, te autka sa po prostu masakrycznie drogie:/
<http://www.autoscout24.pl/List.aspx?
vis=1&make=16352&pricefrom=1000&page=1&maxresults=500&results=20&ustate=N,U&um=True&sort=price>
Ciekawe czemu.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-12-25 11:26:01
Autor: Przemek V
Pomozcie zidentyfikowac

Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <prezydent@gov.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jvqfu7-rt.ln1news.yarross.net.pl...
[...]

Ręczna robota w kraju gdzie robocizna nie jest najtańsza a wielko¶ć produkcji jest dosyć mała więc koszty stałe rozkładaj± się na mał± liczbę egzemplarzy.

Klientela to po 1/3 dzieci bogatych rodziców za młode na prawo jazdy, 1/3 emeryci, którym zabrano prawo jazdy za demencję, 1/3 osoby którym zabrano prawa jazdy za jeżdżenie po pijaku albo na narkotykach.

Czyli w 3/3 klientela, któr± lepiej szerokim łukiem omijać na drodze.

Data: 2010-12-25 13:02:34
Autor: P_ablo
Pomozcie zidentyfikowac
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomo¶ci news:4d15c6ba$0$2497$65785112news.neostrada.pl...

Czyli w 3/3 klientela, któr± lepiej szerokim łukiem omijać na drodze.

Ja jeszcze na drodze takiego nie spotkalem.

--
Picasso

Data: 2010-12-25 13:16:41
Autor: BartekK
Pomozcie zidentyfikowac
W dniu 2010-12-25 13:02, P_ablo pisze:
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w
wiadomości news:4d15c6ba$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
Czyli w 3/3 klientela, którą lepiej szerokim łukiem omijać na drodze.
Ja jeszcze na drodze takiego nie spotkalem.
To tylko siÄ™ ciesz.
Ja spotykam w swoich okolicach chyba ze 5 szt takich wynalazków, już je z daleka rozpoznaję bo każde wcześniejsze spotkanie to było przeżycie warte zapamiętania. Np. jakieś nieprzewidywalne, niesygnalizowane i gwałtowne zmiany pasów (przy zawrotnej prędkości wprost 30-40km/h, więc najeżdzasz na to pudełko po butach z 2x większą prędkością a ono nagle ci wskakuje przed maskę), jakieś wyjazdy z podporządkowanej z wymuszeniem, którego nawet kierujący nie zauważył (nawet nie spojrzał czy coś jedzie i czy komuś zajechał), wleczenie się zawrotną szaleńczą prędkością Vmax 45km/h lewym pasem, z włączonym prawym kierunkowskazem (i weź zgadnij "co autor ma na myśli i co zrobi za chwilę")...

--
| Bartlomiej Kuzniewski

Pomozcie zidentyfikowac