Pomozecie?

Data: 2012-12-01 09:53:15
Autor: leszek niewiadomski
Pomozecie?
Pan Wojtek prosi o wsparcie w sondazu "Solidarnych 2010" o najwieksza szuje wsrod dziennikarzy: >PROPAGANDA W MEDIACH - ranking najgorliwszych funkcjonariuszy propagandy. Kryteria oceny kandydatów: łamanie standardów dziennikarskich, manipulacja, kłamstwo, sianie nienawiści.<

>Poprosiłem o pomoc znajomych. Każdy miał wejść na portal i zagłosować. I tak dzięki nim ok. godz. 22 miałem już 40 proc. głosów, bijąc na głowę Lisa, Olejnik, Kublik, Nowakowską i innych.<

Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75968,12953083,Jak_wygralem_ranking_nienawisci_na_solidarni2010_pl.html?utm_source=HP&utm_medium=AutopromoHP&utm_content=cukierek1&utm_campaign=wyborcza&t=1354301630039&v=1&pId=20044896&send-a=1#opinion20044896#ixzz2Dmv76AgF

Udalo mi sie pare razy zmieniajac browser i pod roznymi systemami operacyjnymi. Pan Czuchnowski ma niestety tylko 55.38% ale jeszcze prowadzi. Po pietach depcze mu jednak niejaki Lis Tomasz (19.3), reszta (Paradowska, Kublik, Olejnik, Kuzniar, Machala i in.) daleko w tyle. Nie wiadomo jakie beda nagrody dla zwyciezcy: moze pan Braun zacznie od niego ;-)
Pomozecie jemu, to pomozecie sobie. :-)
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Pomozecie?