Pomóżmy Wieskowi zorganizować wakacje :-)

Data: 2010-04-20 10:42:49
Autor: SHARMDIVER.PL
Pomóżmy Wieskowi zorganizować wakacje :-)
Witajcie pomóżmy koledze/kolegom a może i sobie?

Cel jest taki:
wyjazd z rodziną nie nurkującą na wakacje.
Miejsce - Europa.
Dojazd samochodem  (z przyczepą) którym transportujemy sprzęt, sprężarkę itp.
Zatrzymujemy się gdzie chcemy wg. uznania - motele, hotele, kwatery prywatne, campingi.
My nurkujemy a rodzina np. leży na plaży, chodzi na wycieczki, zwiedza..
Wyjazd musi dla nich być interesujący a nie męczarnią..
Nurkujemy kiedy chcemy i jak chcemy - preferowane przemieszczanie się na miejsce zejścia (pod wodę) ponton.

Co polecimy (jako grupa pl.rec.nurkowanie )zdesperowanemu koledze :-) ?

Data: 2010-04-20 11:29:07
Autor: Wiesiek
Pomóżmy Wieskowi zorganizować wakacje :-)
Witajcie pomóżmy koledze/kolegom a może i sobie?

Cel jest taki:
wyjazd z rodziną nie nurkującą na wakacje.
Miejsce - Europa.

     Nie tylko z rodzinąale i grupą współnurkujacych przyjaciół z roldzinami
(lub bez)

Dojazd samochodem  (z przyczepą) którym transportujemy sprzęt, sprężarkę itp.

   OK

Zatrzymujemy się gdzie chcemy wg. uznania - motele, hotele, kwatery prywatne, campingi.

   Po drodze do celu zatrzymujemy sie gdzie mozemy ale cel WYZNACZONY.

[...]

  I żeby to nie była Chorwacja, Francja, Hiszpania, Bułgaria, Rumunia - nurkowałem już.

Wiesiek

Data: 2010-04-20 12:06:56
Autor: Wiesiek
Pomóżmy Wieskowi zorganizować wakacje :-)
Ja tez mam coś do zaproponowania. - http://www.bazy-nurkowe.pl/files/hyres.htm

Byłem tam dawno temu dwa razy i chętnie bym jeszcze raz tam wrócił.

Wiesiek

Data: 2010-04-20 06:03:27
Autor: waterman
Pom�my Wieskowi zorganizowa� wakacje :-)

To proponuję
http://www.czarnogora.tv/kwatery/adres.htm
mogę polecić
a nurki
http://www.uldiving.com/
i zaliczysz przy okazji Albanię
pozdrawiam Jarek

Data: 2010-04-20 16:22:35
Autor: m
Pomóżmy Wieskowi zorganizować wakacje :-)
Norwegia

Data: 2010-04-20 17:09:47
Autor: Tomek Sienicki
Pomóżmy Wieskowi zorganizować wakacje :-)
m <maniektomzikWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
Norwegia

Zdecydowanie Norwegia, całe wybrzeże Twoje. Możesz zacząć od miejcowości Lindesnes (najbardzie wysunięty na południe cypel Norwegii), a potem cały czas na północ. W Lindesnes możesz wynająć w pełni wyposażony domek dla ponad 10 osób od polskiej pary. Jeżeli nie byłeś/nurkowałeś w Norwegii, to ręczę, że będziesz pod wrażeniem. Bez baz, pozwoleń, ograniczeń - tylko zdrowy rozsądek.

--
tomek Sienicki  --

Data: 2010-04-20 17:45:36
Autor:
Pomóżmy Wieskowi zorganizować wakacje :-)
Tomek Sienicki <t-sienicki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): Możesz do e-maila zaglądać.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-20 21:11:33
Autor: Tomek Sienicki
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Tomek Sienicki <t-sienicki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): Możesz do e-maila zaglądać.

No, i? Wsadziłem głowę do skrzynki, odpisałem niejakiemu Smokowi, i co?
Pewnie siedzi w garażu i wymyśla jak zastosować klej "ATLAS" do nurkowania na oddycharkach;)

--
tomek Sienicki --

Data: 2010-04-20 19:33:14
Autor: WiesiekUMPC
Pomóżmy Wieskowi zorganizować wakacje :-)
Ja nie bylem, ale moi koledzy byli. W lipcu. Cały czas deszcz.
Ja jestem ciepłolubny, i muszą być palmy.
Wiesiek

Data: 2010-04-21 06:29:02
Autor: ZibiT

Użytkownik "WiesiekUMPC" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqko08$fom$1node1.news.atman.pl...
Ja nie bylem, ale moi koledzy byli. W lipcu. Cały czas deszcz.
Ja jestem ciepłolubny, i muszą być palmy.
Wiesiek

A ja byłem w zeszłym roku w końcu czerwca, zero deszczu, piękna słoneczna pogoda i nurkowanie o 23.00 bez lamp. Polecam.

Data: 2010-04-21 00:27:50
Autor: judas
On 21 Kwi, 06:29, "ZibiT" <nem...@onet.eu> wrote:
U ytkownik "WiesiekUMPC" <wlopataNOS...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:hqko08$fom$1node1.news.atman.pl...

> Ja nie bylem, ale moi koledzy byli. W lipcu. Ca y czas deszcz.
> Ja jestem ciep olubny, i musz by palmy.
> Wiesiek

A ja by em w zesz ym roku w ko cu czerwca, zero deszczu, pi kna s oneczna
pogoda i nurkowanie o 23.00 bez lamp. Polecam.

Korsyka

Pomóżmy Wieskowi zorganizować wakacje :-)