Pompa hamulcowa od kilofazera - sprawa do posiadaczy.

Data: 2010-11-28 14:52:30
Autor: Ivam
Pompa hamulcowa od kilofazera - sprawa do posiadaczy.
Witam!

Na 99% posiadam w swoim malym fazerze pompe od wiekszego brata. Jestem niemal pewien, ze ta pompa szla az do roku 2009 i wyglada tak:
http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/13/43/23/81/1343238185
http://yfrog.com/mg16653344j

(to samo zdjecie na roznych serwerach, pompa w srodku nie ma blaszki zabezpieczajacej przed chlapaniem plynu, na dekielku jest logo brembo)

Chcialbym sobie ta pompe zregenerowac i pojawil mi sie maly problem. Nigdzie nie moge znalezc zestawu naprawczego do tej pompy.

Zna ktos jakis sklep, w ktorym to maja?

Druga opcja jest taka, ze moge kupic w ASO yamahy, ale tam niestety trzeba podac nr VIN. Stad prosba do posiadaczy duzego fazera z pompa taka jak na zdjeciach: podajcie prosze pierwsze 11 znakow Waszego nr VIN. NIE prosze o kompletny nr, tylko do kodu zakladu, ew. do daty produkcji.

Z gory dzieki.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-11-28 16:23:07
Autor: Grzybol
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
[...]

Opłaci Ci się w serwisie?
Na allegro są tanie:
http://allegro.pl/pompa-hamulca-przod-yamaha-fzs-600-fazer-98-02-i1302657773.html
http://allegro.pl/pompa-przod-yamaha-fazer1000-fazer-1000-fzs-i1308606126.html
http://allegro.pl/czesci-yamaha-fazer-600-pompa-hamulcowa-przod-i1323523545.html
http://allegro.pl/yamaha-fzs-600-fazer-pompa-hamulcowa-przod-98-03r-i1336195371.html

I jeszcze dużo innych.

--
Grzybol

Data: 2010-11-28 16:44:54
Autor: Ivam
Pompa hamulcowa od kilofazera - sprawa do posiadaczy.
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ictsf3$63u$1@mx1.internetia.pl...
Opłaci Ci się w serwisie?

Cena zestawu nie jest taka straszna - do tych maszyn, do ktorych znajdowalem zestawy kosztowaly ~80-150zl.

[...]

Ktore niewiadomo ile jeszcze pozyja. Wole zregenerowac i wiedziec co mam. Inna sprawa, ze jak znajde juz ten zestaw naprawczy to rozloze pompe zanim zamowie zestaw (jakby sie okazalo, ze sie do niczego nie nadaje).

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-11-28 08:17:17
Autor: AZ
On 28 Lis, 16:44, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> napisał w wiadomości grup
> Opłaci Ci się w serwisie?

Cena zestawu nie jest taka straszna - do tych maszyn, do ktorych znajdowalem
zestawy kosztowaly ~80-150zl.

Rozumiem, że taką cenę chcesz dostać w ASO? :-) Marzenie... Cena 16
uszczelniaczy do zacisków w ASO do japońskich moto to koszt ok. 1000
PLN, cenę zestawu naprawczego do pompy wydumaj sobie sam ;-)

Ktore niewiadomo ile jeszcze pozyja. Wole zregenerowac i wiedziec co mam.
Inna sprawa, ze jak znajde juz ten zestaw naprawczy to rozloze pompe zanim
zamowie zestaw (jakby sie okazalo, ze sie do niczego nie nadaje).

Więc kup jakąs popularną pompę do której są ogólnodostępne zestawy
naprawcze i ją zregeneruj.

Ewentualnie:
http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2008-yamaha-motorcycle-fzs10x-fz1/o/m17155#sch542587

2: CYLINDER KIT, MASTER 1411959 (7261627-001) $42.90

Możesz też spróbować w ASO po tym numerku.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-28 18:22:53
Autor: Ivam
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:82164b0c-250e-48cb-8370-5a54a18a8bbc@v23g2000vbi.googlegroups.com...
Rozumiem, że taką cenę chcesz dostać w ASO? :-) Marzenie... Cena 16
uszczelniaczy do zacisków w ASO do japońskich moto to koszt ok. 1000
PLN, cenę zestawu naprawczego do pompy wydumaj sobie sam ;-)

Chyba do KHI... do mnie stowke taniej;)

Dzwonilem kiedys do ASO i do malego fazera podali cene ~180-200zl.

Więc kup jakąs popularną pompę do której są ogólnodostępne zestawy
naprawcze i ją zregeneruj.

Mialem nadzieje, ze ta od fazera to jest ogolnodostepna (w koncu albo nissin, albo brembo) ;)

2: CYLINDER KIT, MASTER 1411959 (7261627-001) $42.90

Możesz też spróbować w ASO po tym numerku.

Nie wiem czemu, ale moje ASO zaczyna rozmowe o nr VIN i nie chca nawet slyszec o nr czesci. Moze zadzwonie o innego, albo do jakiejs centrali

A do Grzybola:
Regenerowalem kiedys pompe od bandziora i wyszlo ok, do tego taniej niz zakup nowej. A gwarancji, ze uzywka byla nierozbierana nikt mi nie da;(

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-11-28 10:47:40
Autor: AZ
On 28 Lis, 18:22, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
> [...]
> uszczelniaczy do zacisków w ASO do japońskich moto to koszt ok. 1000
> PLN, cenę zestawu naprawczego do pompy wydumaj sobie sam ;-)

Możliwe a to ponoć KHI jest najtańsze...
Dzwonilem kiedys do ASO i do malego fazera podali cene ~180-200zl.

No to jeszcze znośnie...

Nie wiem czemu, ale moje ASO zaczyna rozmowe o nr VIN i nie chca nawet
slyszec o nr czesci. Moze zadzwonie o innego, albo do jakiejs centrali

Chyba ASO Yamahy... W ASO Kawasaki są bardzo niepocieszeni jak zamiast
"Dzień dobry" nie podam im numerka tego co szukam :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-28 16:50:27
Autor: Grzybol
[...]

Próbowałem kiedyś regenerować - pomimo nowych bebechów, obudowa minimalnie wytarta i po kilku jazdach dupa. Lepiej wsadzić całą kompletną nówkę lub ładną używkę nierozbieraną. Takie moje skormne zdanie:-)

--
Grzybol

Data: 2010-11-29 12:01:44
Autor: de Fresz
On 2010-11-28 14:52:30 +0100, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:

[...]

Z Brembo jest dupa zbita, bo zazwyczaj zamienników brak, tylko oryginały. Których samo Brembo nie sprzedaje w detalu, odsyłając do producenta motocykla. Tak więc znajdź nr części i szukaj najtańszego źródła genuinowych części.

de Fresz

Pompa hamulcowa od kilofazera - sprawa do posiadaczy.