Pompa hamulcowa od kilofazera - sprawa do posiadaczy.

Data: 2010-11-29 12:01:44
Autor: de Fresz
On 2010-11-28 14:52:30 +0100, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:

Na 99% posiadam w swoim malym fazerze pompe od wiekszego brata. Jestem niemal pewien, ze ta pompa szla az do roku 2009 i wyglada tak:
http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/13/43/23/81/1343238185
http://yfrog.com/mg16653344j

(to samo zdjecie na roznych serwerach, pompa w srodku nie ma blaszki zabezpieczajacej przed chlapaniem plynu, na dekielku jest logo brembo)

Chcialbym sobie ta pompe zregenerowac i pojawil mi sie maly problem. Nigdzie nie moge znalezc zestawu naprawczego do tej pompy.
Zna ktos jakis sklep, w ktorym to maja?

Z Brembo jest dupa zbita, bo zazwyczaj zamienników brak, tylko oryginały. Których samo Brembo nie sprzedaje w detalu, odsyłając do producenta motocykla. Tak więc znajdź nr części i szukaj najtańszego źródła genuinowych części.

de Fresz

Pompa hamulcowa od kilofazera - sprawa do posiadaczy.