Data: 2010-05-04 05:01:22 | |
Autor: maciek | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
Wymontowalem Dadatool S4 z GSXR K7 bo sie popsul i wyl bez przerwy.
Byl tylko jeden kabel ktorego obwod byl przerwany przez alarm wiec polaczylem go tak jak nalezy a cala reszta tylko wpinala sie w rozne kable wiazki motocykla. Po calej operacji zostal jeden czarny przewod ktory z niczym sie nie laczy i nie ma do niego pary (przynajmniej nigdzie nie znalazlem) wychodzi jakby od strony zadupka, ECU w strone do przodu.... to znaczy leci przez wiazke od tylu do przodu tylko ze w polowie jest uciety i tak sterczy a dalszej czesci nie ma. Przypuszczam ze to cos co jest potrzebne zebyu pompa paliwa po zaplonie zaczela dzialac bo jak na razie to mam zaplon i rozrusznik kreci ale pompa nie dyga. Moze to byc tez cos od immobilisera fabrycznego (bo chyba jest) Ma ktos pomysla co z tym kabelkiem zrobic albo co zrobicz zeby pompa zaczela brzeczec i nie swiecilo sie CHECK na zegarze? maciek |
|
Data: 2010-05-04 20:54:20 | |
Autor: Czart | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
Uzytkownik "maciek" <maciek.oleksiak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:558b9258-3e58-4f3f-bf58-17d99cf95312j33g2000yqn.googlegroups.com... Wymontowalem Dadatool S4 z GSXR K7 bo sie popsul i wyl bez przerwy. Kabel który z niczym sie nie laczyl to pewnie antena. W Datatool S3 bylo podlaczenie w 2 miejsca, standardowo w pompe i rozrusznik, kable do tego sluzace sa 4, wiec musiales cos przegapic, zalezy kto podlaczal kable ale powinno byc, ze te 2 kabelki do pompy byly podlaczone w róznych miejscach, (nie w miejscu przecieciu kabelka). Teraz to chyba musisz przyjrzec sie calej instalacji, w którym miejscu byla interwencja (przecieciecie kabla, chyba, ze montujacy mial fiola tak jak ja i takiego kabla przecietego nie znajdziesz), albo muszisz poleciec po kablach od pompy i powinienes znalezc czego brakuje. Artur |
|
Data: 2010-05-04 13:36:16 | |
Autor: maciek | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
dobra dalo rade. balem sie ale zaryzykowalem i dalem 12v na ten kabel,
to zalatwilo sprawe... teraz zalutowalem go na kabel od zaplonu i smiga. drugiej czesci tego kabla nie bylo i koniec a ze schematu wynikalo ze ten kabelek wychodzi z ECU z portu podpisanego jako immobiliser... |
|
Data: 2010-05-04 23:04:52 | |
Autor: Kuczu | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
W dniu 2010-05-04 22:36, maciek pisze:
ten kabelek wychodzi z ECU z portu podpisanego jako immobiliser... No najczesciej immo dziala tak ze odcina doplyw paliwa czyli pompe. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-05-04 15:11:18 | |
Autor: beata | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
no dobra to by bylo ok tylko ze teraz zauwazylem ze "ladowanie" na
niskich obrotach mam na poziomie 11.8V mimo ze przed wypruciem alarmu bylo OK. jak wkrece na obroty to dobija czasem do 13V. Jak zgasze to na akumulatorze 12.05V czyli ogolnie ladowanie zadne. dodam jeszcze ze regulator napiecia jest nowy, zalozony wczoraj i ze bezpieczniki sa OK lacznie z tym glownym od rozrusznika ktory byl spalony ale wymienilem no i teraz 2 pytania: 1. czy alarm mogl miec cos do tego? 2. czy ladowanie o podanych wyzej wartosciach bedzie w stanie utrzymac sprzet przy zyciu czy raczej zajebe akumulator? |
|
Data: 2010-05-04 15:19:44 | |
Autor: maciek | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
przepraszam powyzej to ja pisalem tylkoz ze akurat zona byla
zologowana na googlu. |
|
Data: 2010-05-04 16:00:02 | |
Autor: AZ | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
On 5 Maj, 00:11, beata <beata.mar...@gmail.com> wrote:
no dobra to by bylo ok tylko ze teraz zauwazylem ze "ladowanie" naSerwisówka mówi - przy 5000 rpm, napięcie między zaciskami aku ma być 14-- 15,5 V. Z racji, że dużo mieszałeś przy kablach sprawdź połączenia +/- od akumulatora (najlepiej przesmarować pastą miedzianą), posprawdzaj też wszystkie złączki czy stykają, czy luzem nie lata jakiś kabel który zwiera do masy. Jak nie pomoże to zrób diagnostyke wg. serwisówki (masz?). W skrócie to tak: - Zmierz jeszcze najlepiej wyjścia z alternatora, tzn. odłączasz go całkiem od reszty i mierzysz rezystancje miedzy kazdym a kazdym z trzech przewodow - ma być 0.2-0.9 Ohm, między kablem a masą ma być nieskonczoność (przerwa). - Zmierz napięcie (tu będzie zmienne - ustaw dobrze miernik) między każdym z trzech przewodów (alternator jw. odłączony od reszty), przy 5000 rpm ma być to ~65 V Jeżeli powyższe jest w porządku to pozostaje coś z regulatorem - co się stało, że wymieniałeś? A może to właśnie nie była wina regulatora a walniętego uzwojenia w stojanie? 1. czy alarm mogl miec cos do tego?Wątpie, bo i po co miałby mieć coś z tym wspólnego. 2. czy ladowanie o podanych wyzej wartosciach bedzie w stanie utrzymacNa pewno nie, 12.05 V to już prawie agonia, więc lepiej go podładuj. -- Artur |
|
Data: 2010-05-05 01:33:12 | |
Autor: maciek | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
dzieki za ta odpowiedz. moglbys mi jeszcze podpowiedziec jak ten
alternator pomierzyc i gdzie on ma przewody itd. wogole to jeden mechanik powiedzial ze tam nie ma alternatora tylko 'power generator' - to jest to samo? zaraz poszukam manuala i pewnie sobie sam odpowiem ale w miedzyczasie mozesz podpowiedziec. dzieki maciek |
|
Data: 2010-05-05 09:21:07 | |
Autor: AZ | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
On 2010-05-05, maciek <maciek.oleksiak@gmail.com> wrote:
dzieki za ta odpowiedz. moglbys mi jeszcze podpowiedziec jak ten Nie wglebialem sie za bardzo w to co tam jest, w kazdym badz razie ma 3 fazy i pomiedzy kazda para ma byc ~65 V przy 5000 rpm. Alternator masz po lewej idac od zebatki zdawczej. Szukasz gdzie ida jego 3 przewody, rozlaczasz kostke, ustawiasz miernik na napiecie zmienne, odpalasz motur, wpinasz sie po kolei miernikiem miedzy kazde 2 przewody i patrzysz na wskazanie miernika (mierzysz 1 z 2, 1 z 3, 2 z 3). Aha przed tym sprawdzeniem ustawiasz miernik na mierzenie rezystancji i mierzysz tak samo kazde 2 przewody - wskazania powinny byc 0.2-0.9 Ohm i zadne z uzwojenia nie powinno przewodzic do masy. W serwisowce masz ladnie opisane (krokami) rozwiazywanie problemow z ladowaniem, jak alternator bedzie w porzadku to pozostaje pomierzyc Ci prostownik/regulator. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-05-05 10:43:09 | |
Autor: maciek | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
dzieki, serwisowke juz mam, mysle ze dam rade.
pzdr maciek |
|
Data: 2010-05-06 11:46:57 | |
Autor: maciek | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
no i okazalo sie ze alternator padniety!
teraz musze tylko tanio kupic. jak ktos ma to prosze pisac. gsxr k7 pozdro maciek |
|
Data: 2010-05-06 17:00:43 | |
Autor: AZ | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
On 6 Maj, 20:46, maciek <maciek.oleks...@gmail.com> wrote:
no i okazalo sie ze alternator padniety!W sęsie, że co? Zwarcie do masy czy rezystancja nie ta? Ponoc ludzie przezwajali na nowo, można poczytac w archiwum - OIDP to srednio to wychodzilo ale jest paru fachowców którzy potrafią to zrobic. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-05-07 10:03:16 | |
Autor: maciek | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
nie wiem co ale jak mierze volty na przewodach to sa bardzo niskie
wartosci. kupie se nowy, nie chce nic przewijac, szkoda czasu a taki regenerowany to pewnie zaraz bede musial znowu robic. dzieki za porady - okazaly sie bardzo cenne maciek |
|
Data: 2010-05-07 19:51:25 | |
Autor: Jasio | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
Uzytkownik "maciek" <maciek.oleksiak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:a83b1dd8-773c-4f92-95f7-0bf7bfa29167q32g2000yqb.googlegroups.com...
nie wiem co ale jak mierze volty na przewodach to sa bardzo niskie A skad pewnosc, ze alternator padniety? Wiesz, zebys nie wpadl w koszty, bo bedziesz wymienial po kolei wszystkie elementy elektryczne. Regulator sprawdziles? -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-05-07 21:58:31 | |
Autor: Kuczu | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
W dniu 2010-05-07 19:03, maciek pisze:
nie wiem co ale jak mierze volty na przewodach to sa bardzo niskie A jak mierzysz i gdzie ? Bo jesli liczysz ze bedziesz mial na kablach miliony woltow to sie mylisz kupie se nowy, nie chce nic przewijac, Bogatemu wolno szkoda czasu a taki Ja mialem regenerowany przez firme Cyklo i dzialal wysmienicie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-05-08 04:11:18 | |
Autor: maciek | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
odpowiadam na powyzsze:
regulator mam nowy alternator mierzylem na jego wtyczce zgodnie z manualem i wartosci byly zle acha i jeszcze jedno - to wszystko nie ma juz znaczenia bo wczoraj w nocy podczas KSW na polsacie motocykl zostal kurwa zapierdolony z garazu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no to tyle. bez odbioru. pozdr maciek |
|
Data: 2010-05-08 17:03:43 | |
Autor: Glub | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
maciek <maciek.oleksiak@gmail.com> wrote:
acha i jeszcze jedno - to wszystko nie ma juz znaczenia bo wczoraj w Oby zĹodziej siÄ udĹawiĹ... -- Glub@NewsTap usenet mobile reader |
|
Data: 2010-05-08 17:09:10 | |
Autor: Monster | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
W dniu 2010-05-08 13:11, maciek pisze:
acha i jeszcze jedno - to wszystko nie ma juz znaczenia bo wczoraj wNo to pechoza,widzÄ Ĺźe nie tylko ja nie oglÄ dam telewizji:-( -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2010-05-09 22:14:41 | |
Autor: zarafiq | |
Pompa nie dyga po wymontowaniu alarmu datatool | |
On 08/05/10 12:11, maciek wrote:>
acha i jeszcze jedno - to wszystko nie ma juz znaczenia bo wczoraj w > Wymontowalem Dadatool S4 z GSXR K7 bo sie popsul i wyl bez przerwy. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ CzyĹźby zĹodziej przygotowywaĹ sobie teren do dziaĹania? ĹťyczÄ odzyskania moto. Pozdrawiam, zarafiq |