[allegro] Pompka SKS Piccolo + 2 造磬i Pedros

Data: 2011-01-06 17:23:05
Autor: solar
[allegro] Pompka SKS Piccolo + 2 造磬i Pedros
Mo瞠 kogo zainteresuje nowiutki zestaw.

http://allegro.pl/show_item.php?item=1401665731

"W og鏊e teologia jest nauk niedorzeczn, a jej dogmaty s albo 鄉ieszne, albo podejrzane."
                                       Giordano Bruno

Data: 2011-01-06 19:30:12
Autor: Fabian
W dniu 06.01.2011 17:23, solar pisze:
Mo瞠 kogo zainteresuje nowiutki zestaw.

http://allegro.pl/show_item.php?item=1401665731

ㄊ磬i faktycznie najlepsze, ale i tak 2 z豉ma貫m :P

Fabian.

Data: 2011-01-06 19:39:24
Autor: solar
W dniu 2011-01-06 19:30, Fabian pisze:

ㄊ磬i faktycznie najlepsze, ale i tak 2 z豉ma貫m :P

To co z technik.
Ja mam no軟ejmy, cieniutkie, i s逝膨 mi od 7 lat. :)

"Religia jest dla ludzi bez rozumu."
                                     J霩ef Pi連udski

Data: 2011-01-06 19:41:35
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[allegro] Pompka SKS Piccolo + 2 y髒ki Pedro s
W dniu 2011-01-06 19:39, solar pisze:
W dniu 2011-01-06 19:30, Fabian pisze:

y髒ki faktycznie najlepsze, ale i tak 2 zamaem :P

To co z technik.
Ja mam nonejmy, cieniutkie, i su髒 mi od 7 lat. :)

A ja staaaare ParkToole. Wygldaj bardzo podobnie do tych Pedros籀w, tylko s niebieskie. Su髒 mi jeszcze od zeszego wieku, ztcp.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-01-06 20:18:23
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
A ja staaaare ParkToole. Wygldaj bardzo podobnie do tych Pedros籀w,
tylko s niebieskie. Su髒 mi jeszcze od zeszego wieku, ztcp.

Mi si tych nie udao zepsu:

http://allegro.pl/zestaw-3-lyzek-do-opon-continental-od-ss-fv-i1389532453.html

w.

Data: 2011-01-07 00:15:20
Autor: Lukasz_wawa
[allegro] Pompka SKS Piccolo + 2 造磬i Pedros
U篡tkownik "solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisa w wiadomo軼i news:ig4q8q$glo$1news.onet.pl...

Mo瞠 kogo zainteresuje nowiutki zestaw.

Miko豉j nie trafi? ;)

pzdr

Data: 2011-01-07 07:17:04
Autor: solar
[allegro] Pompka SKS Piccolo + 2 嚙緙嚙糊i Ped ros
W dniu 2011-01-07 00:15, Lukasz_wawa pisze:

Miko糧aj nie trafi糧? ;)

http://www.solar.blurp.org/cz_gora_0111/imagepages/image1.html

:)

"Nigdy nie mog wyj ze zdumienia, gdy myl,
ile dla nas, dla Kocioa, zrobia gupiutka bajeczka o Jezusie."
                                     papie髒 Leon X

Data: 2011-01-08 17:43:53
Autor: kml
[allegro] Pompka SKS Piccolo + 2 造磬i Pedros

U篡tkownik "Lukasz_wawa" <lukasz1974_usunto_@tlen.pl> napisa w wiadomo軼i news:ig5ie5

Miko豉j nie trafi? ;)

Na opis aukcj na pewno nie trafi :>

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

[allegro] Pompka SKS Piccolo + 2 造磬i Pedros