Pompka do opon z manometrem

Data: 2009-07-29 20:52:21
Autor: raviz
Pompka do opon z manometrem
Witam
Czy jest jakis kultowy grupowy model pompki z manometrem?.
Wielkosc nie jest zbyt istotna bo bede uzywal w domu.
Pozdrawiam.....Rafal

Data: 2009-07-29 21:01:41
Autor: click
Pompka do opon z manometrem
raviz pisze:
Witam
Czy jest jakis kultowy grupowy model pompki z manometrem?.
Wielkosc nie jest zbyt istotna bo bede uzywal w domu.

widzialem w Lidlu ;)

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-07-29 21:06:59
Autor: raviz
Pompka do opon z manometrem
click wrote:
raviz pisze:
Witam
Czy jest jakis kultowy grupowy model pompki z manometrem?.
Wielkosc nie jest zbyt istotna bo bede uzywal w domu.

widzialem w Lidlu ;)

Wiem, wiem - czytalem watek :) Nadal jednak nie wiadomo czy jest godna zaufania ;) Ze 20 lat temu kupilem czecho-slowacka pompke, ktora z powodzeniem uzywam do tej pory. Chcialbym kupic cos  przynajmniej w polowie cos trwalego.

Data: 2009-07-29 21:09:43
Autor: click
Pompka do opon z manometrem
raviz pisze:
click wrote:
raviz pisze:
[...]

musialbys sie cofnac w czasie ;)

Data: 2009-07-29 21:17:08
Autor: szufla
Pompka do opon z manometrem
A skad jestes ?

sz.

Data: 2009-07-29 21:30:31
Autor: raviz
Pompka do opon z manometrem
szufla wrote:
A skad jestes ?

sz.
Ze Szczecina

Data: 2009-07-29 21:43:09
Autor: szufla
Pompka do opon z manometrem
Troche daleko cholera :)
Moj znajomy jest producentem tych pompek:
http://www.start.waw.pl/index.php?id=19
http://www.start.waw.pl/index.php?id=20
Sa podobne z manometrami.

sz.

Data: 2009-07-29 21:22:05
Autor: maksWYTNIJTO
Pompka do opon z manometrem
Witam
Czy jest jakis kultowy grupowy model pompki z manometrem?.
Wielkosc nie jest zbyt istotna bo bede uzywal w domu.
Pozdrawiam.....Rafal

  Ja mam taką...chyba kultowa.

  http://www.kropsik.com.pl/?p=productsMore&iProduct=92

  pozdawiam
  Ignac

Data: 2009-07-29 23:28:40
Autor: Adrian S.
Pompka do opon z manometrem
raviz wrote:

Witam
Czy jest jakis kultowy grupowy model pompki z manometrem?.
Wielkosc nie jest zbyt istotna bo bede uzywal w domu.
Pozdrawiam.....Rafal

 dość dobre oceny ma pompka stacjonarna Beto, taka jak na allegro za
60-70zł. Kiedyś nawet się wypowiadał (nie tutaj tylko na gronie) ktoś
pracujący w serwisie i pompka pociągnęła mniej więcej tyle co jakas markowa
za kilkaset peelenów.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-07-30 10:33:59
Autor: dobrov
Pompka do opon z manometrem
raviz pisze:
Witam
Czy jest jakis kultowy grupowy model pompki z manometrem?.
Wielkosc nie jest zbyt istotna bo bede uzywal w domu.
Pozdrawiam.....Rafal

Jak chcesz dokładnie mierzyć ciśnienie, to można jakąś firmową
pompką  do amora :). Ale do pompowania kół to ona się słabo nadaje.

Data: 2009-07-30 02:21:39
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Pompka do opon z manometrem
On Jul 30, 9:33 am, dobrov <dobr...@interia.pl> wrote:
raviz pisze:

> Witam
> Czy jest jakis kultowy grupowy model pompki z manometrem?.
> Wielkosc nie jest zbyt istotna bo bede uzywal w domu.

Slyszalem ze Joe Blow jest wpyte!

http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Topeak_Joe_Blow_Max_II_Track_Pump/5360011991/

Pompka do opon z manometrem